خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی پیام تاکید کرد:

ضرورت استمرار تولید و حفاظت از موقعیت شغلی و معیشت کارگران در شرایط فعلی

asdasd
کد خبر : ۸۹۴۶۱۰

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام، خواستار مقاومت فعالان اقتصادی در برابر بحران فعلی کشور شد و بر حفظ حیات تولید و پاسداری از اشتغال و معیشت کارگران تاکید کرد .

به گزارش ایلنا، نادر ثناگو مطلق در جلسه شورای مدیران استان با اشاره به اینکه کشورمان درگیر یک بیماری ناشناخته شده است، گفت: این موضوع در کنار جنگ تحمیلی بر اقتصاد کشور، دور تازه ای از معضلات اقتصادی را دامن زده است .

وی خاطر نشان کرد: یک بار دیگر در آزمونی سخت قرار گرفته ایم که بی شک شکوه ایستادگی و مقاومت و پایمردی می‌تواند پیروزی دیگری را برای‌مان به ارمغان بیاورد .

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی پیام ضمن اشاره به نامگذاری سال 1399 به عنوان سال جهش تولید، ادامه داد : این روزها، توسعه کشور نیازمند نقش آفرینی صنعتگران است و شهروندان نیز با تداوم حرکت چرخه های اقتصادی کشور می توانند دلگرم به ادامه مقاومت خود در برابر بیماری کرونا باشند .

ثناگو ضمن تاکید بر ایستادگی در حفظ تولید و تداوم شرایط کار و امنیت شغلی شهروندان خاطرنشان کرد:  حضور امروز ما و خدمت رسانی به اقتصاد کشور مدیون سالها تلاش و ایستادگی بوده است بنابر این بر ما تکلیف است با قدرت و همت بکوشیم و ضمن حفاظت از چرخه تولید و استمرار آن نسبت به تحقق شعار سال برنامه ریزی مدونی داشته باشیم .

مدیر عامل پیام، ایثار و جانفشانی کادر پزشکی کشور را در قالب مدافعان سلامت حرکتی بزرگ و الگویی مناسب برای همه دانست و از همه فعالان اقتصادی خواست تا سهم خود را در حفظ حیات تولید و پاسداری از اشتغال کارگران در این شرایط به خوبی ایفا کنند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز