خبرگزاری کار ایران

هاشمی به ایلنا خبر داد:

تشدید فاصله گذاری اجتماعی در اردستان

asdasd
کد خبر : ۸۹۴۵۱۷

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان گفت: با تشدید موضوع فاصله گذاری اجتماعی از تردد خودروها در معابر شهری و همچنین حضور در پارک‌ها، تفرجگاه‌ها و مناطق خوش نشین جلوگیری شد.

غلامرضا هاشمی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، اظهار کرد: نیروی انتظامی اردستان در موضوع فاصله گذاری اجتماعی همگام با برادران و خواهران در خط مقدم مبارزه با کرونا در بیمارستان‌های سراسر کشور و همچنین بیمارستان شهید بهشتی اردستان قدم برداشته است.

وی افزود: با اعلام فاصله گذاری اجتماعی به شکل جدی، تمامی مبادی ورودی‌ شهرستان قبل از ایام عید توسط پرسنل انتظامی شهرستان کنترل شد که طبق دستورالعمل‌های اولیه قرارگاه امام سجاد (ع) اردستان این موضوع از ساعت هشت صبح تا ساعت هشت شب برنامه ریزی شده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان گفت: نیروهای انتظامی درکنار برادران در هلال احمر، شبکه بهداشت و بسیج در ایستگاه‌های پایش سلامت که موضوع کنترل و بیماریابی بیماران را انجام می‌دادند حضور داشتند.

وی تصریح کرد: با تشدید موضوع فاصله گذاری اجتماعی از تردد خودروها در معابر شهری و همچنین حضور در پارک‌ها، تفرجگاه‌ها و مناطق خوش‌نشین جلوگیری شد که خوشبختانه همشهریان اردستانی در این خصوص همکاری ویژه ای را با پلیس داشته‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز