خبرگزاری کار ایران

بروز رسانی اتوماسیون اداری شهرداری فردیس در دستور کار

asdasd
کد خبر : ۸۹۴۴۹۴

شهردار فردیس با اشاره به اینکه بروز رسانی اتوماسیون اداری شهرداری فردیس در دستور کار قرار دارد، گفت: این اقدام با هدف بهبود و بالا بردن روند کار و بکارگیری فضای IT انجام می‌شود.

به گزارش ایلنا، محمد خسرو زاده در حاشیه بازدید از پروژه های شهرسازی و عمرانی در دست مطالعه و احداث شهرداری فردیس تصریح کرد: نقاطی از شهر فردیس دارای بافت فرسوده است که با اجرای طرح باز آفرینی شهری در صدد هستیم با ارائه بسته های تشویقی به املاک‌، مالکین را در راستای نوسازی املاک خود ترغیب کنیم.

وی با بیان اینکه مناطق پیک، اهری، ارم، سرحدآباد و سرحدی و … بیشترین بافت های فرسوده را به خود اختصاص داده اند، اضافه کرد: محدوده شهر فردیس حدودا چهار هزار و ۵۰۰ هکتار است که باید نسبت به ساماندهی بافت فرسوده آن به طور ویژه اقدام شود.

شهردار فردیس در بخش دیگری با اشاره به اینکه بروز رسانی ساختار اتوماسیون به طور ویژه در دستور کار مدیریت شهری فردیس قرار دارد، تاکید کرد: این اقدام با هدف بهبود و بهره وری بالا در انجام امور و ارائه خدمات سیستمی و بکارگیری فضای IT انجام می شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه روند مطالعات نقشه پایانه مسافربری فردیس در حال انجام است، عنوان کرد: این پایانه دارای خطوط درون شهری و برون شهری خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز