خبرگزاری کار ایران

راه اندازی لنژری بیمارستان رازی رشت با اعتبار یک‌میلیارد تومانی

asdasd
کد خبر : ۸۹۴۴۳۸

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از راه‌اندازی لنژری بیمارستان رازی رشت با اعتبار یک میلیارد تومانی خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، ارسلان سالاری- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به کمبود زیرساخت های درمان در گیلان نسبت به نُرم متوسط کشوری، اظهار کرد: گیلان به لحاظ زیرساخت های توسعه ای و جمعیت ثابت و شناور آن یکی از استان های درگیر در حوزه بهداشت و درمان است اما زیرساخت کافی برای ارایه خدمات به مردم را ندارد.

وی با اشاره به تلاش ها و پیگیری های صورت گرفته در جهت جبران بخشی از کمبودهای حوزه سلامت گیلان، افزود: با تلاش های انجام گرفته و همت رئیس سازمان برنامه و بودجه بخشی از کمبودهای زیرساختی گیلان جبران شده اما همچنان مستلزم توجه ملی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به راه اندازی لنژری (رخت‌شورخانه) بیمارستان رازی رشت، گفت: برای آماده سازی و تجهیز فضای فیزیکی ۱۷۷ متر مربعی لنژری این بیمارستان، یک میلیارد تومان هزینه شده است.

سالاری با اشاره به تجهیزات استقرار یافته در لنژری بیمارستان رازی، افزود: در حال حاضر دو دستگاه لباسشویی ۷۰ کیلویی اتوماتیک، یک دستگاه خشک کن و یک دستگاه اتو پرس در این مرکز تجهیز شده است.

وی با بیان اینکه در گذشته البسه و‌ ملحفه این بیمارستان در سایر مراکز درمانی شست‌وشو و ضد عفونی می‌شد، گفت: راه اندازی لنژری در رازی علاوه بر صرفه جویی در وقت و‌ هزینه، موجب حفظ بهداشت و ارتقای آن در این مرکز آموزشی و درمانی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز