خبرگزاری کار ایران

در مدت برگزاری طرح فاصله گذاری اجتماعی استان سمنان ؛

88 واحد صنفی متخلف پلمپ شدند/ 9 خودروی غیر بومی توقیف شد/ ۲۷ خودرو غیربومی محکوم‌ به پرداخت جریمه ۵۰۰ هزارتومانی شدند

asdasd
کد خبر : ۸۹۴۴۱۷

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به تداوم طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تا ۲۰ فروردین‌ماه گفت: دو هزار و ۲۱۰ بازدید از واحدهای صنفی استان انجام‌شده است که 88 واحد صنفی متخلف پلمپ شد.

به گزارش ایلنا ، حبیب‌الله خجسته پور بعدازظهر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه از طریق فضای مجازی ضمن بیان اینکه از روز اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در هشتم فروردین‌ماه تاکنون دو هزار و ۲۱۰ بازدید از واحدهای صنفی استان انجام‌شده است اظهار داشت: در این مدت ۸۸ واحد صنفی متخلف پلمب شدند.
وی بابیان اینکه در این مدت ۹ خودرو غیربومی در استان سمنان به مدت یک ماه توقیف‌شده است افزود: ۲۷ خودرو غیربومی نیز محکوم‌به پرداخت جریمه ۵۰۰ هزارتومانی شدند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به اینکه نیروهای هلال‌احمر به‌ویژه داوطلبان در اجرای دو طرح به‌کارگیری شده است خاطرنشان کرد: اجرای تب سنجی در ورودی‌ها و خروجی‌های شهرهای استان ازجمله طرح‌هایی بود که با آغاز طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، متوقف شد.
خجسته پور در ادامه یادآور شد: نیروهای داوطلب هلال‌احمر هم‌اکنون در چهار ایستگاه اصلی راه‌آهن مستقر شدند و عملیات تب سنجی از افرادی که به‌صورت ریلی وارد استان می‌شوند انجام می‌شود.
وی با تأکید بر اینکه با پایان تعطیلات نوروزی طرح فاصله‌گذاری اجتماعی متوقف نشده است تصریح کرد: این طرح تا ۲۰ فروردین ادامه دارد و عموم مردم، اصناف، بازاریان و دستگاه‌های اجرایی موظف به رعایت قوانین مربوط به آن هستند.
معاون استاندار سمنان با اشاره به اینکه برای تداوم این طرح فردا در جلسه ستاد مقابله با کرونا کشور تصمیم‌گیری می‌شود ابراز کرد: در حال حاضر دستگاه‌های اجرایی استان با یک‌سوم ظرفیت نیروی انسانی در حال ارائه خدمات به مردم هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز