خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

انتقاد رئیس پلیس راهور از افزایش تردد در خیابان‌های کرمانشاه/ نگرانی از شیوع موج دوم کرونا در استان

asdasd
کد خبر : ۸۹۴۳۴۸

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه با انتقاد از افزایش تردد مردم و خودروها در سطح شهر کرمانشاه، گفت: متاسفانه علیرغم شیوع کرونا و هشدارهای مکرر در بحث عدم تردد غیرضروری، امروز(۱۶ فروردین) شاهد ترافیک در سطح شهر همانند یک روز عادی بودیم.

سرهنگ فضل الله شیری درگفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، اظهار داشت: متاسفانه هم ترافیک و هم تردد عابران پیاده در سطح شهر تقریبا مثل یک روز عادی و معمولی است، به گونه‌ای که انگار شیوع بیماری کرونایی در کار نیست.

وی با اشاره به بازگشایی بسیاری از مغازه‌ها، گفت: این امر موجب شده مردم نیز برای خرید مراجعه کنند و همین‌ مسئله موجب افزایش تردد و ترافیک شده است.

شیری با بیان اینکه اعمال محدودیت‌های تردد در سطح شهر منوط به تصمیمات ستاد ملی مقابله کرونا است، گفت: در این زمینه ما اقدامی نمی توانیم انجام دهیم، اما این میزان تردد قطعا زمینه ساز شیوع بیماری کرونا خواهد بود.

وی افزود: تنها اقدامی که می‌توانیم انجام دهیم این است که با توجه به تمدید مهلت اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، همچنان مانع حضور خودروهای غیربومی در استان شویم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه با اشاره به گذشت بیش از یک هفته از شروع این طرح در کشور و استان، گفت: در طول اجرای این طرح تاکنون 390 خودرو جریمه 500 هزار تومانی شده‌اند که از این تعداد 110 خودرو نیز به پارکینگ منتقل شده است.

شیری افزود: همچنین طی این مدت 2700 خودروی غیربومی به شهرهای مبدا برگشت داده شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز