خبرگزاری کار ایران

در پی تکمیل ظرفیت بخش‌های ۱ و ۲ صورت گرفت؛

راه‌اندازی بخش‌کووید ۳ در مجتمع آموزشی درمانی‌پیامبر اعظم بندرعباس

asdasd
کد خبر : ۸۹۴۲۲۸

بخش کووید ۳ در ساختمان بیمارستان ابن سینا (اعصاب و روان) واقع در مجتمع آموزشی درمانی پیامبر اعظم(ص) بندرعباس راه اندازی شد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، با توجه به تکمیل ظرفیت بخش کووید یک و دو، که در ساختمان سوختگی شفا راه اندازی شده بود بخش کووید ۳ در ساختمان بیمارستان  ابن سینا (اعصاب و روان) راه اندازی شد.

دکتر محمد تمدن دار رئیس مجتمع اموزشی پژوهشی درمانی پیامبر اعظم(ص) بندرعباس ضمن بیان مطلب فوق، عنوان کرد: بخش کووید یک بیمارستان شهید محمدی،  با ۱۶ تخت فعال ، بخش آی سی یو کووید با ۶ تخت فعال و بخش کووید دو که در طبقه فوقانی بخش کووید یک راه‌اندازی شده بود با ۱۶ تخت فعال خدمات درمانی را به بیماران بستری با تشخیص کرونا انجام می دهند که با توجه به نیاز استان و افزایش زمان بستری بیماران مبتلا به کرونا، بخش کووید ۳ که از قبل با همکاری دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، خیرین حوزه های مختلف و اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی در ساختمان جدید  بیمارستان ابن سینا (اعصاب و روان) تجهیز شده بود با ۲۴ تخت ، فعالیت خود را آغاز کرد.

دکتر تمدن دار با بیان اینکه تمهیدات لازم جهت راه اندازی بخش کوید ۴ و ۵ نیز انجام شده است،اظهار کرد : در صورت لزوم بخش های الحاقی کووید ۴ و ۵ نیز جهت درمان بیماران بستری فعال خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز