خبرگزاری کار ایران

امیری خبر داد:

تمدید ممنوعیت ورود به بوستان‌ها و پارک‌ها در اصفهان تا ۲۰ فروردین/ نورپردازی تمام المان‌های شهر خاموش است

asdasd
کد خبر : ۸۹۴۰۶۰

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: طبق مصوبات ستاد کرونا استان اصفهان ممنوعیت تردد شهروندان در پارک‌ها و بوستان‌های شهری تا ۲۰ فروردین ماه تمدید شده است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، حسین امیری افزود: این تصمیم برای سلامت شهروندان اتخاذ شده است و در همین رابطه بنرهای اطلاع رسانی در ورودی پارک ها و بوستان ها نصب می شود. 

وی افزود: نیروهای کنترل نظارت و پارکبان‌ها با همکاری نیروی انتظامی از ورود شهروندان به بوستان‌ها جلوگیری می‌کنند.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان اعلام کرد: نورپردازی تمام المان‌های شهر خاموش شده و نیروهای کنترل و نظارت شهرداری اصفهان با هماهنگی نیروی انتظامی در بوستان‌ها و پارک‌های شهر برای هدایت و راهنمایی شهروندان و توصیه به ماندن در خانه مستقر شده اند. 

امیری ادامه داد: پارک خودروها سرتاسر مسیر حاشیه زاینده رود ممنوع است و پارکینگ تمام پارک‌ها نیز در کل مناطق ۱۵ گانه شهر مسدود شده و از ورود خودرو ممانعت به عمل می‌آید.

وی خاطر نشان کرد: ۴۵ اکیپ پیشگیری از تخلفات مانع از حضور شهروندان در بوستان ها و پارک ها می شود و در این ایام هم با کلید به دستان، برخورد کرده اند. این اکیپ ها در روزهای 12 و 13 فروردین، به طور ویژه فعالیت داشتند. این گشت ها در حاشیه رودخانه زاینده رود و دیگر مناطقی که احتمال حضور مردم و تردد خودروها وجود دارد مشغول گشت زنی هستند.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان تصریح کرد: حاشیه رودخانه با نوارهای خطر امکان حضور و تردد شهروندان را کاهش داده و مأموران در حال تذکر به افراد و خودروها هستند.

وی با بیان اینکه خودروهایی که در اطراف پارک ها و رودخانه تردد داشته باشند برای بار اول تذکر دریافت خواهند کرد، گفت: در صورت تکرار با همکاری نیروی انتظامی این خودروها اعمال قانون می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز