خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خبرداد:

خرید ۲۲۰ تن مرغ مازاد در لرستان

asdasd
کد خبر : ۸۹۳۹۹۲

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: طی هفته گذشته بالغ بر ۲۲۰ تن مرغ مازاد تولیدکنندگان با نرخ مصوب خریداری و ذخیره‌سازی شده است و این روند همچنان ادامه دارد.

به گزارش ایلنا، عبدالرضا بازدار اظهار کرد: بالغ بر ۶۳۰ واحد مرغ گوشتی با ظرفیت سالانه ۷۵ هزار تن در لرستان فعال هستند و این مقدار تولید مازاد بر نیاز مصرف استان است.

وی گفت: در پی شیوع ویروس کرونا و کاهش تقاضای مصرف مشکلاتی برای مرغداران در زمینه خرید و فروش مرغ های پرورش یافته بوجود آمد که طی هماهنگی با وزارت جهاد کشاورزی و با استفاده از ظرفیت‌های شرکت پشتیبانی امور دام، مرغ مازاد را بر اساس دستورالعمل های ابلاغی و در سایز استاندارد خریداری کزده و ذخیره‌سازی کنیم که در همین راستا طی هفته گذشته بالغ بر ۲۲۰ تن مرغ مازاد تولید کنندگان با نرخ مصوب خریداری و ذخیره‌سازی شده است و روند ذخیره سازی همچنان ادامه دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان گفت:۶ کشتارگاه را در استان فعال کرده‌ایم، مرغ مازاد تولیدکنندگان را خریداری می‌کنیم و روند ذخیره‌سازی هچنان ادامه دارد.

وی اظهار کرد: در تامین نهاده‌های مورد نیاز مرغداران شامل سویا و ذرت نیز مشکلی وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز