خبرگزاری کار ایران

ایلنا از ایلام گزارش می دهد؛

مشکل صدور مجوز تردد کارمندان/ مغایرت نحوه صدور مجوز با مصوبات ستاد مقابله با کرونا/ یک مسئول: نیازی به مراجعه حضوری مردم به فرمانداری‌ها نیست

asdasd
کد خبر : ۸۹۳۹۵۰

در حالیکه فرمانده پلیس راه ایلام از کارمندان خواسته برای دریافت مجوز تردد به فرمانداری ها مراجعه کنند ولی به نظر می‌رسد این امر با مصوبات ستاد مقابله با کرونا و طرح فاصله گذاری اجتماعی مغایرت دارد چرا که باعث هجوم مردم به فرمانداری‌ها خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، درذ شرایطی که ستاد مقابله با بحران کرونا اعلام کرده از فردا شنبه 16 فروردین ماه ادارات با یک سوم کارمندان فعالیت خود را از سر بگیرند ولی کارمندان ساکن شهرستان‌ها که محل کارشان در مرکز استان است برای تردد نیاز به مجوز تردد دارند که نحوه صدور این مجوز مشکلاتی را برای مردم و کارمندان ایجاد کرده است.

از سوی دیگر تعیین فرمانداری ها به عنوان مراکز صدور مجوز تردد، بی‌شک با ازدحام و هجوم مردم روبرو خواهد شد و این امر با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و شعار در خانه بمانید مغایر دارد.

قطعا تحقق این موضوع باعث خواهد شد مردم به فرمانداری‌ها هجوم بیآورند و صف‌های طولانی را برای گرفتن مجوز تشکیل دهند.

به نظر می رسد با توجه به وضعیت کرونایی حاکم بر تمام کشور در عصر ارتباطات دیگر نیازی به مراجعه حضور کارمندان نیست و از طریق اتوماسیون اداری و اتصال همه ادارات به سامانه دولت الکترونیک به راحتی می توان هم به مراجعه حضوری و هم به کاغذ بازی مرسوم نه گفت و مجوز ترددها را آنلاین صادر کرد.

محمد نوذری سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در استان ایلام در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص مسائل مطرح شده مبنی بر مراجعه حضوری کارمندانی که در شهرستان ها هستند اما محل کارشان در مرکز استان است و برای تردد نیاز به مجوز دارند، گفت: نیازی به مراجعه حضوری مردم به فرمانداری‌ها نیست. فردا در خصوص نحوه و چگونگی صدور مجوز تردد تصمیم‌گیری و سپس اطلاع رسانی خواهد شد.

وی افزود: رعایت و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی توسط مردم که تا بیستم فروردین ماه ادامه دارد می‌تواند مانع شیوع ویروس کرونا شود.

وی گفت: مردم با ماندن در خانه زنجیره انتقال این ویروس را قطع کنند و به برخی افراد که علیرغم بستن معابر همچنان بر حضور در طبیعت و عدم رعایت قانون اصرار دارند توصیه می کنیم که با درک شرایط موجود به سلامت خود و دیگران احترام بگذارند. 

سخنگوی ستاد کرونا در استان از همکاری خوب فعالان فضای مجازی، صداوسیما و رسانه ها بخاطر همراهی در انتشار اخبار کرونا تشکر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز