خبرگزاری کار ایران

تا پایان روز ۱۴ فروردین صورت گرفت؛

غربالگری و تب‌سنجی یک‌میلیون نفر در مبادی ورودی و خروجی خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۸۹۳۹۳۷

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی گفت: از ابتدای اجرای طرح ملی غربالگری، طبق آخرین آمارگیری انجام شده یک میلیون و ۸۱ هزار و ۸۲۸ نفر تا پایان روز ۱۴ فروردین ماه غربالگری و تب سنجی شدند.

به گزارش ایلنا از مشهد، سید مجتبی احمدی در این خصوص اظهار داشت: در 55 پایگاه فعال در سطح استان خراسان رضوی و با فعالیت امدادگران و جوانان و داوطلبان هلال احمر، طرح ملی غربالگری در مبادی ورودی و خروجی در حال اجرا است و فعالیت ایستگاه‌های امدادی هلال احمر تا پایان رفع کامل آلودگی زیستی در استان ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۴۱۲ هزار و ۹۵۶ خودرو در محورهای مواصلاتی استان خراسان رضوی تب سنجی و غربالگری شدند، بیان کرد: طبق آخرین آمارگیری انجام شده تا پایان روز ۱۴ فروردین ماه یک میلیون و ۸۱ هزار و ۸۲۸ نفر غربالگری و تب سنجی شدند که از این تعداد ۱۸۸۹ نفر دارای تب بوده و تعداد ۷۱۷ نفر به دلیل مشکوک بودن به ویروس کرونا به مراکز درمانی و بهداشتی استان ارجاع داده شده‌اند.

 وی ادامه داد: با کمک های مردم نوع دوست و داوطلبان خیر هلال احمر خراسان رضوی اقلام بهداشتی از قبیل ،۱۷۴ هزار ۵۵۴ عدد ماسک ، ۲۳ هزارو ۴۴۱ جفت دستکش ، ۱۷۷۳ تیوپ ژل ضدعفونی و 18 هزارو ۸۱۶ بطری مایع ضدعفونی و 12 هزارو ۳۷۶ لیتر ماده شوینده توزیع شد .

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی گفت: طبق دستور دبیرکل جمعیت هلال احمر پایان ماموریت هلال احمر در طرح غربالگری و بازرسی در مبادی ورودی و خروجی شهرها در کشور عصر روز دوازدهم فروردین ماه اعلام شد که البته در استان خراسان رضوی این پایگاه‌ها تا زمان وجود نیاز و با هماهنگی استانداری دایر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز