خبرگزاری کار ایران

معاون دانشگاه علوم پزشکی یزد:

مردم مراقب نباشند روند ابتلا افزایش خواهد داشت/ افزایش ورودی‌های بیمارستان شهید صدوقی یزد

asdasd
کد خبر : ۸۹۳۹۱۶

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد با بیان اینکه وضعیت ورودی و خروجی بیمار در استان به وضعیت پایدار رسیده بود، گفت: تعداد بیماران بستری و مشکوک به کرونا در بیمارستان شهید صدوقی یزد دوباره روند صعودی به خود گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، محمود نوری شادکام با ابراز خرسندی از امکانات خدمات رسانی بهتر به بیماران کرونایی اظهار داشت: در ارتباط با بحث تعداد بیماران در استان به وضعیت ثبات رسیدیم و ورودی و خروجی بیمارستان‌ها تقریبا وضعیت برابری پیدا کرده است اما دوباره ورودی بیمارستان شهید صدوقی یزد افزایش یافت و سیر صعودی به خود گرفت.

وی با بیان اینکه از روز گذشته تعداد مراجعین به بیمارستان شهید صدوقی افزایش داشت، ادامه داد: در چند روز گذشته آمار بیماران بین ۳۳۰ تا ۳۷۰ بیمار بود که به معنای پایدار شدن وضعیت ورودی و خروجی بیمار مبتلا به کرونا است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با بیان اینکه مردم همچنان باید از حضور در اماکن عمومی خودداری و فاصله اجتماعی را که سیاست گذاری شده است رعایت کنند، افزود: اگر مردم در مشاغل و حضور در سطح شهر را کمتر کنند و همچنان در خانه بمانند و امیدواریم از بیستم فروردین وارد فاز نزولی بیماری شویم.

وی با تاکید بر اینکه مردم باید طرح «فاصله گذاری اجتماعی» را جدی بگیرند اضافه کرد: کرونا و پایان جولان این ویروس به رفتار مردم بستگی دارد و هم اکنون تعدادی از افراد در استان آلوده شده و احتمالا دیگران را نیز آلوده خواهند کرد که در صورت عدم رعایت مسایل بهداشت فردی، این آلودگی را گسترش خواهند داد.

نوری شادکام بیان داشت: برخی از افراد علایم خفیفی دارند و ممکن است خود را بیمار ندانند و در میهمانی‌ها، مغازه‌ها و سایر اجتماعات حاضر می‌شوند و ناخواسته باعث آلوده کردن دیگران می‌شوند.

وی گفت: بهترین کار رعایت فاصله اجتماعی است که با ماندن در خانه و در صورت خروج از خانه برای کار ضروری، با عدم لمس محیط و شستن دست‌ها با آب و صابون سلامتی تا حدود زیادی تضمین می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز