خبرگزاری کار ایران

با افزایش حضور مردم در معابر عمومی مطرح شد؛

ابراز نگرانی معاون استاندار از افزایش ترددهای درون شهری/ اغلب ترددها غیر ضروری است

asdasd
کد خبر : ۸۹۳۹۰۶

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با ابراز نگرانی از افزایش تردد ها در معابر شهری پس از روز طبیعت گفت: مردم گمان نکنند محدودیت های ترافیکی تنها محدود به ۱۳ فروردین بوده است‌‌ .

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، محسن صادقیان با اشاره به افزایش آمار تردد شهری اظهار داشت: اگر چه در روزهای گذشته شاهد کاهش تردد در سطح معابر شهری بودیم ولی متاسفانه دوباره تردد نسبت به روز 13 فروردین افزایش داشته است.

وی افزود: یکی از دلایل این موضوع شاید این باشد که مردم گمان کرده اند محدودیت های ترافیکی تا روز سیزده نوروز است در حالیکه تا 20 فروردین تمدید شده است.

معاون‌عمرانی استاندار یزد با اشاره به اینکه طبق اطلاع رسانی‌های صورت گرفته، طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تا روز ۲۰ فروردین است، عنوان کرد: در خصوص محدودیت‌های ترافیکی ایجادشده باید گفت این محدودیت‌ها تا 20 فروردین ادامه دارد و موفقیت این محدودیت ها کاملا به همراهی مردم در این زمینه وابسته است.

وی با بیان اینکه تردد برای خودروهای پرتردد و دارای پلاک غیریزدی و خودروهایی که قصد سفرهای تفریحی و غیر ضروری دارند، ممنوع است افزود: در ورود به شهرها و روستاها نیز کنترل در مبادی انجام می‌شود و از ورود افراد غیرساکن به این مناطق جلوگیری خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد در پایان با تاکید بر هکاری و همراهی مردم عنوان کرد: بیشترین ترددها در ساعات ابتدایی شب انجام می شود که مشخص است این ترددها غیرضروری بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز