خبرگزاری کار ایران

به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا انجام شد ؛

ممنوعیت هرگونه اجتماع رسمی و غیررسمی در قزوین تا ۲۰ فروردین ماه

asdasd
کد خبر : ۸۹۳۸۹۱

هرگونه اجتماع رسمی و غیررسمی در استان قزوین به دلیل مقابله با کرونا تا ۲۰ فروردین ماه سال جاری ممنوع است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، منوچهر حبیبی با اعلام این خبر گفت: اجتماعات در این روزها می تواند به سرعت موجب انتقال و گسترش ویروس کرونا شود بنابراین ممنوعیت هرگونه اجتماع با هدف حفظ سلامت مردم اتخاذ شده و با افرادی که اقدام به برپایی هرگونه تجمع کنند به عنوان تهدیدکنندگان سلامت برخورد قانونی می شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین افزود: طرح فاصله گذاری اجتماعی کماکان تا ۲۰ فروردین ماه جاری ادامه دارد و به نظر می رسد با توجه به ارزیابی‌های صورت گرفته و آثار مثبت آن در کاهش شیوع، ادامه تداوم یابد.

حبیبی بیان کرد: در این مدت صنوف تامین کننده اقلام ضروری و کالاهای اساسی همچنان به شکل عادی به فعالیت خود ادامه می دهند و از ورود و تردد خودروهای با پلاک غیربومی استان جلوگیری خواهد شد.

وی عنوان کرد: طرح دورکاری دستگاه های اجرایی هم چنان تا تاریخ یاد شده ادامه دارد و مقرر شده تا ادارات با ۳۰ درصد نیروی انسانی و کارکنان خود به فعالیت بپردازند.

این مسئول عنوان کرد: دانشگاه ها و مدارس همچنان تعطیل هستند و اطلاع رسانی در خصوص تداوم تعطیلی یا فعالیت آنها از طریق رسانه های عمومی به آگاهی مردم رسانده خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز