خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد هرمزگان خبر داد:

جشنواره "جشنخونه" با اجرای کنسرت و طنزپردازی زنده به منازل هرمزگانی‌ها می رود

asdasd
کد خبر : ۸۹۳۷۶۲

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان از برگزاری جشنواره فرهنگی هنری"جشنخونه" با همکاری ستاد مدیریت بیماری کرونا در راستای ایجاد نشاط و شادابی در جامعه خبرداد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس،رضا کمالی زرکانی گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و با هدف ایجاد نشاط و شادابی در جامعه این اداره کل در نظر دارد جشنواره فرهنگی هنری "جشنخونه" را با همکاری ستاد مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان برگزار کند.

وی عنوان کرد: در این جشنواره نیز با کمک انجمن موسیقی استان هرمزگان و انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان نیز هنرمندان فعال استان نیز میدان آمده اند.

کمالی ادامه داد: تمامی هنرمندان استان هرمزگان با نگاه تزریق روحیه نشاط و شادابی نیز به این عرصه ورود کرده اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان با بیان اینکه این جشنواره به صورت کنسرت آنلاین خوانندگان و گروه های موسیقی و اجرای زنده طنزپردازان صورت می گیرد، بیان کرد: ️این برنامه به صورت زنده از طریق فضای مجازی و توسط مجله آنلاین فرهنگی هنری شرجی پخش می شود.

وی افزود:️تمامی اجراهای در تالار شهید آوینی و بدون حضور تماشاگر و با رعایت تمامی موراد بهداشتی برگزار می شود و ️این جشنواره از 14 فروردین آغاز و تا 29 فروردین ادامه دارد و همه روزه از ساعت 20 الی 21 از آدرس www.tv.sharji.me و صفحه اینستاگرام www.instagram.com/tvsharji پخش می شود.

کمالی زرکانی در پایان با تقدیر از استقبال هنرمندان از حضور در این برنامه، از همکاری شهرداری بندرعباس، مخابرات منطقه هرمزگان و شرکت سریع سیستم جنوب در جهت حمایت برگزاری هرچه بهتر این برنامه تشکر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز