خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهور کرمانشاه:

حادثه رانندگی در خیابان مدرس یک کشته و ۳ زخمی به جا گذاشت

asdasd
کد خبر : ۸۹۳۷۴۰

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: تصادف رانندگی در تقاطع خیابان مدرس و میدان انقلاب یک کشته و ۳ زخمی به جا گذاشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ فضل الله شیری از وقوع یک حادثه رانندگی درون شهری در کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: در این سانحه یک نفر جان خود را از دست داد و ۳ نفر نیز زخمی شدند.

وی افزود: این حادثه حوالی ساعت ۲۳ شب گذشته (چهارشنبه - ۱۳ فروردین) و در تقاطع خیابان مدرس و میدان انقلاب (شهرداری سابق) رخ داد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه بیان داشت: در این حادثه ۲ دستگاه خودروی هیوندا و پراید با یکدیگر برخورد کردند که متأسفانه راننده ۲۴ ساله خودروی پراید به علت شدت جراحت وارده جان خود را از دست داد.

سرهنگ شیری تصریح کرد: همچنین در این حادثه راننده ۲۵ ساله خودروی هیوندا و ۲ سرنشین خودروی پراید نیز مصدوم و به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس پلیس راهور استان یادآوری کرد: علت وقوع این سانحه مرگبار توسط کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی در حال بررسی است.

وی در پایان و با اشاره به خلوت بودن خیابان‌های شهر کرمانشاه در روزهای اخیر، گفت: متأسفانه این موضوع بهانه‌ای برای افزایش سرعت برخی خودروهای دیگر و ویراژ دادن آنها در معابر شهری خصوصاً در ساعات پایانی شب شده است.

این مقام انتظامی در پایان گفت: نتیجه بی توجهی به قوانین و مقررات و عدم رعایت سرعت مطمئنه با خیال خلوت بودن خیابان‌ها، گاهی اوقات منجر به وقوع حوادث مرگباری از این قبیل می‌شویم که جوانی جان خود را از دست داده و افراد دیگری مجروح می‌شوند

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز