خبرگزاری کار ایران

موسوی خبر داد:

خبرنگاران لرستان نسبت به ثبت نام دریافت بیمه بیکاری اقدام کنند

asdasd
کد خبر : ۸۹۳۷۳۲

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های لرستان گفت: خبرنگاران استان درخواست خود را از طریق سامانه ثبت درخواست بیمه بیکاری وزارت کار اعلام کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید احمد موسوی در این باره گفت: با توجه به برنامه‌های حمایتی دولت از افراد بیمه شده سازمان تامین اجتماعی به علت شیوع کرونا، خبرنگاران نیز مشمول این برنامه شده و می‌توانند از این مزایا بهره‌مند شوند. 

وی افزود: طبق شرایط اعلامی تا به امروز خبرنگارانی که از طریق نشریات دارای کد بیمه‌ای بوده و حق بیمه آنها ماهانه واریز شده مشمول دستورالعمل وزارت کار و تعاون رفاه اجتماعی هستند.

موسوی با اشاره به مدت زمان برقرار بیمه بیکاری اظهار کرد: مدت زمان برقراری بیمه بیکاری ۳ ماه از اسفند ۹۸ تا اردیبهشت ۹۹ است. 

وی ادامه داد: خبرنگاران همه شهرهای استان با مراجعه به سامانه bimebikari.mcls.gov.ir درخواست خود را ثبت و کد رهگیری دریافت کنند. 

مدیرعامل خانه مطبوعات لرستان با بیان اینکه برقراری بیمه بیکاری شامل صاحب امتیاز نشریات نمی‌شود، تصریح کرد: همچنین علاوه بر صاحب امتیاز ، مدیران مسئول نشریات نیز فعلا مشمول این حمایت نشده اما قرار است طی هفته آینده با پیگیری اداره کل کار و رفاه اجتماعی استان این مورد اطلاع رسانی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز