خبرگزاری کار ایران

در پیامی صورت گرفت؛

قدردانی وزیر کشور از استاندار کرمانشاه برای اجرای‌طرح فاصله‌گذاری اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۸۹۳۶۹۵

وزیر کشور روز پنجشنبه در پیامی از هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه به دلیل اجرای موفقیت‌آمیز طرح فاصله‌گذاری اجتماعی قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا، در پیام عبدالرضا رحمانی فضلی خطاب به بازوند آمده است: اجرای موفقیت آمیز طرح فاصله گذاری اجتماعی تا این لحظه، مرهون تلاش و مجاهدت شبانه روزی تمامی مسئولان به ویژه جنابعالی به عنوان رئیس استانی ستاد ملی مبارزه با کرونا می‌باشد که نتیجه و ثمره این مجاهدت فی سبیل الله تحقق شکوه حماسه همبستگی و اتحاد ملی در مبارزه با این بیماری منحوس عالمگیر است.

وی گفت: جا دارد از زحمات شما و همه همکاران عزیز و سختکوشم اعم از معاونینتان، فرمانداران، بخشداران و دهیاران و سایر افتخارآفرینان این حماسه ملی که برگ دیگری از افتخارات تاریخ تمدن ساز فرهنگ دیارمان می‌باشد، صمیمانه تشکر و قدردانی کنم و انشاالله با نهایت جدیت در تداوم این عزم خداپسندانه با تلاش و اقدامات لازم وهماهنگی‌های پیوسته تا پایان اجرای این طرح در ایفای حق الناس، موجبات رضایت حق تعالی را بیش از پیش فراهم سازید.

طرح فاصله گذاری اجتماعی براساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا از روز جمعه در سراسر کشور اجرا و در راستای آن فعالیت بسیاری از مشاغل متوقف و ورود افراد غیربومی به شهر‌ها ممنوع شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز