خبرگزاری کار ایران

راشکی به ایلنا خبرداد:

امدادرسانی به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان/ تا بهبود شرایط در کنار مردم هستیم

asdasd
کد خبر : ۸۹۳۶۵۸

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: عملیات امدادرسانی به ۴۸ خانوار آسیب دیده توسط نیروهای جمعیت هلال احمر استان در حال انجام است.

رسول راشکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در این‌باره اظهارداشت: عملیات امدادرسانی به ۴۸ خانوار آسیب‌دیده توسط ۱۳۶ نجاتگر در قالب ۲۰ تیم عملیاتی جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در حال انجام است.

وی افزود: ۲۰۸ آسیب دیده ناشی از سیل این استان از ۱۱ فروردین تاکنون توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر امدادرسانی شدند و این روند همچنان با قوت ادامه دارد.

راشکی ادامه داد: به ۱۵ روستای پنج شهرستان محروم سیستان و بلوچستان که دچار سیلاب و آبگرفتگی شده بودند امدادرسانی شدند.

مدیرعامل  جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان ادامه داد: همچنین در این مدت ۸۶ نفر از آسیب دیدگان از سیل در چادرهای این جمعیت اسکان اضطراری یافتند.

وی  توزیع ۲۴ دستگاه چادر، ۴۶ تخته موکت، ۱۲۸ تخته پتو و ۱۰۴ کیلوگرم حبوبات از جمله اقلامی بودند که برای اسکان اضطراری سیل زدگان توزیع و مورد استفاده قرار گرفت.

راشکی اظهار داشت: همچنین اقلام ضروری دیگر از قبیل آب معدنی، نان، روغن، چای، فانوس، والور و ست ظروف و موادبهداشتی بین سیلزدگان جنوب این استان توزیع شده است.

وی اظهار داشت: همچنان با تمام توان به همراه نجاتگران پرتلاش برای ارائه خدمات به آسیب دیدگان تا رسیدن به وضعیت مطلوب در کنار آنان خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز