خبرگزاری کار ایران

در پی شیوع ویروس کرونا؛

تولید بیش از ۴۰ واحد تولیدی ابرکوه متوقف شد

asdasd
کد خبر : ۸۹۳۶۵۲

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ابرکوه گفت: به دنبال شیوع ویروس کووید ۱۹ و در راستای مقابله و قطع زنجیره انتقال این ویروس، بیش از ۴۰ واحد و کارگاه تولیدی در این شهرستان، تولید خود را متوقف کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ابرکوه، ناصر زارع اظهار داشت: مدیران واحدهای تولیدی که تعداد کارگران آن‌ها بیش از ۲۰ نفر بودند، از آغاز شیوع کرونا ویروس، خط تولید خود را تعطیل کرده و برخی واحدها نیز ساعات کاری را تا حداقل ممکن کاهش داده‌اند تا حتی‌المقدور کارگران کمتر در معرض خطر ابتلا قرار گیرند.

وی ادامه داد: از سوی دیگر واحدهای تولیدی مرتبط با محصولات پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا، مواد اولیه آن‌ها، واحدهای تولیدکننده مواد غذایی، آشامیدنی، خوراکی و محصولات بهداشتی در راستای خدمت به مردم تعطیلی نداشته و با رعایت کامل اصول بهداشتی، محلول‌پاشی و ضدعفونی مستمر و مکرر، به کار خود ادامه دادند.

زارع خاطرنشان کرد: با توجه به نگرانی برخی کارگران و خانواده‌های آنان به علت قرار گرفتن در معرض خطر ابتلا به بیماری کرونا، بازرس کار این اداره پایش میزان رعایت اصول بهداشتی، اجرای صحیح دستورالعمل‌ها و تأمین بهداشت فضای کاری واحدهای تولیدی را در دستور کار خود قرار داده است.

این مسئول بیان داشت: به منظور حفظ سلامت جامعه کار و تولید شهرستان ضمن ابلاغ دستورالعمل و توصیه‌های بهداشتی به واحدهای تولیدی، ماسک و دستکش در اختیار نیروهای کار قرار می‌گیرد.

وی افزود: همچنین فضای فیزیکی و دستگاه‌ها، ماشین‌آلات، ابزار و سرویس های ایاب و ذهاب نیز به صور دائم ضدعفونی شده، کارگران در بدو ورود به کارگاه‌ها از نظر ابتلا به کووید ۱۹ غربالگری شده و در صورت نیاز به مراکز درمانی معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز