خبرگزاری کار ایران

برگ زرین دیگری در افتخارات مدافعان سلامت؛

اولین شهید مدافع سلامت سمنان به همرزمان شهیدش پیوست

asdasd
کد خبر : ۸۹۳۶۴۰

نخستین شهید مدافع سلامت استان سمنان از بهکاران پرتلاش بیمارستان کوثر سمنان بود که در راه خدمت به بیماران کرونایی آسمانی شد.

به گزارش ایلنا، شهید اکبر ناظری‌پور ۳۶ ساله و دارای دو فرزند بود که شهادت این مدافع سلامت، برگ زرین دیگری بر دفتر خدمات و جان‌فشانی‌های جامعه پزشکی استان سمنان ثبت کرد.

 دکتر نوید دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به مناسبت شهادت اکبر ناظری پور اولین شهید مدافع سلامت استان سمنان، پیامی را صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

شهادت اولین شهید خدمت و مدافع سلامت استان سمنان، شهید اکبر ناظری پور برگ زرین دیگری بر دفتر خدمات و جانفشانی‌های جامعه پزشکی استان سمنان رقم خورد.

عروج این انسان وارسته اگرچه جبران ناپذیر و جانسوز است لیکن خاطره خدمات ارزشمند او به ویژه به بیماران کرونایی برای همیشه در یاد و خاطره مردم قدرشناس استان باقی می‌ماند  و اجر عظیم فداکاری‌های آن شهید گرانقدر نزد خدای سبحان محفوظ خواهد بود.

اینجانب با عرض تسلیت به خانواده معزز، کارکنان بیمارستان کوثر، کادر بهداشت و درمان و عموم مردم شریف استان، علو درجات را برای آن مرد الهی از درگاه حضرت حق مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز