خبرگزاری کار ایران

طی پیامی صورت گرفت؛

قدردانی استاندار البرز از همراهی مردم، رسانه‌ها و ستاد استانی مقابله با کرونا

asdasd
کد خبر : ۸۹۳۶۰۲

نماینده عالی دولت در استان البرز طی پیامی از همراهی مردم، رسانه ها و تلاش های شبانه روزی دست اندرکاران ستاد استانی مقابله با کرونا البرز بویژه در روز سیزده فروردین (روز طبیعت) قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا، در متن قدردانی عزیزاله شهبازی از همراهی مردم، رسانه ها و تلاش های شبانه روزی دست اندرکاران ستاد استانی مقابله با کرونا، آمده است: 

"کشورهای مختلفی در سراسر جهان برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا دست به اقدامات پیشگیرانه شدید و کم سابقه‌ای زده‌اند ولی آنچه که مسلم است، جمهوری اسلامی ایران علی رغم شرایط موجود و اعمال تحریم های ناجوانمردانه، به لطف خدا و اتحاد و انسجام مسئولان و همراهی مردم، تاکنون مدیریت بسیار خوبی در راستای مقابله با این ویروس عالمگیر داشته است.

مدیریت این بیماری منحوس در البرز بسیار حائز اهمیت است چراکه این استان معبر ۱۴ استان کشور محسوب می شود و علاوه بر اینکه پذیرای حجم بزرگی از جمعیت می باشد، رشد شدید مهاجرت و تراکم بالای جمعیت و همچنین عدم تناسب سرانه ها و امکانات بهداشتی و درمانی با جمعیت و بسیاری عوامل دیگر، آن را در زمره آسیب پذیرترین استان های کشور برای شیوع بیماری، قرار می دهد ولی با این تفاصیل در سایه اتحاد و انسجام مسئولان، همراهی مردم، مدیریت صحیح بواسطه تلاش های شبانه روزی، این استان برخلاف استان‌های همجوار خود در وضعیت قرمز و حاد شیوع قرار نگرفت.

روز طبیعت (سیزده بدر) یکی از آیین های کهن ایرانیان است که مردم با حضور در دامان طبیعت این روز را جشن می گیرند. ولی مردم البرز در این روز طبق توصیه های صورت گرفته، نهایت همراهی را داشته و در خانه ماندند و در پارک ها، بوستان ها و تفرجگاه ها تجمع پیدا نکردند تا چرخه شیوع کرونا را با  اختلال مواجه کنند.

اینجانب صمیمانه از مردم بزرگوار استان البرز برای همراهی و تعامل متعهدانه و مسئولانه با ستاد مقابله با کرونا به دلیل توجه و عمل به توصیه های بهداشتی و همچنین تمامی نیروهای همیشه همراه بسیج، سپاه پاسداران، نظامی، انتظامی، هلال احمر، فرمانداران، شهرداران، بخشداران، دهیاران، تمامی دست اندرکاران ستاد مقابله با کرونا و نیز اصحاب کوشا و دلسوز رسانه البرز بواسطه هم افزایی جهت ریشه کنی این ویروس عالمگیر، قدردانی می کنم.

امید است در سایه این اتحاد و همپوشانی، بزودی شاهد توقف چرخه شیوع و قطع کامل زنجیره انتشار کرونا ویروس باشیم."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز