خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استاندار:

چهار هزار واحد صنفی در قزوین برای تامین اقلام ضروری مردم فعالیت می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۸۹۳۵۶۰

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: همزمان با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی چهار هزار واحد صنفی در استان قزوین برای تامین اقلام ضروری و مایحتاج عمومی فعالیت می کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، منوچهر حبیبی اظهار کرد: این واحدها به عرضه مواد غذایی، میوه و تره بار، گوشت و محصولات بهداشتی و دارویی می پردازند.

معاون سیاسی استاندار افزود: اقلام اساسی از جمله گوشت سفید و قرمز، برنج، روغن، قند و شکر، تخم مرغ و همچنین انواع میوه به حد کافی و حتی بیش از نیاز و تقاضا در استان قزوین ذخیره سازی شده و هیچگونه کمبودی در خصوص آنها وجود ندارد و فروشگاه های عرضه مواد غذایی و محصولات بهداشتی و دارویی نیز فعال بوده و نیازهای هم استانی ها را مرتفع می کنند.

حبیبی در ادامه از همکاری ۳۵ هزار واحد صنفی استان قزوین با ستاد مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا خبر داد و گفت: صاحبان این واحدها در پی شیوع کرونا و با هدف حفظ سلامت خود و شهروندان اقدام به تعطیلی واحدهای خود کرده اند که بسیاری از آنها به شکل خودجوش بوده است.

وی با اشاره به نقش مهم اصناف در مقابله با ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال آن، بیان کرد: این واحدهای صنفی از کسب درآمد خود در این روزها گذشته‌اند تا به حفظ سلامت همنوعان خود کمک کنند که جای قدردانی دارد.

این مسئول عنوان کرد: اصناف و بازار در قزوین نه تنها در تعطیلی و خلوت کردن اجتماع پیش قدم بودند بلکه در کمک به حوزه بهداشت و درمان، تامین رایگان بسته های غذایی و بهداشتی به نیازمندان صحنه های زیبایی را خلق کرده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز