خبرگزاری کار ایران

فرماندار تبریز مطرح کرد:

ورود و خروج به تبریز ممنوع است/ همراهی مردم در روز سیزده بدر تاریخی بود

asdasd
کد خبر : ۸۹۳۵۱۷

فرماندار تبریز گفت: ورود و خروج در تبریز ممنوع است و کسانیکه به هر دلیلی از شهر خارج شدند زمان بازگشت خود را چند روز به تاخیر بیاندازند چرا که امکان ورود به تبریز فراهم نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بهروز مهدوی فرماندار تبریز در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به تعامل مردم با مسئولان در جلوگیری از شیوع گسترده ویروس کرونا اظهار داشت: همراهی مردم در روز سیزده بدر واقعا مثالزدنی و تاریخی بود. مردم با حضور در منازل خود ثابت کردند که به توصیه‌های پزشکی و بهداشتی مسئولان امر عمل می‌کنند.

وی گفت: از صبح امروز طی بازدیدهایی که از برخی اماکن به عمل آمد به این نتیجه رسیدیم که همراهی مردم تبریز در تاریخ ماندگار شد، مردم به پویش در خانه بمانیم جامه عمل پوشانیدند و امیدواریم با ادامه همکاری مردم این ویروس منحوس را از بین ببریم.

فرماندار با اشاره به حضور پلیس و عوامل شهرداری در پارک ها و فضای سبز تبریز خاطرنشان کرد: تدابیر اتخاذ شده یک به یک عمل شد و مجموعه پلیس و شهرداری تبریز ما را در انجام این کار یاری کردند.

مهدوی تصریح کرد: تمامی پارک‌ها و بوستان‌ها تعطیل و ورود و خروج به شهر نیز ممنوع است. در حدود 3 هزار نفر مرکب از نیروهای نظامی، انتظامی و خدماتی پای کار هستند، مدیران مرتبط در صحنه حضور دارند، تعامل و همراهی مردم عالی است، از همراهی مردم باید تشکر کرد، امیدوارم در ساعات پایانی روز هم به این ترتیب عمل شود.

فرماندار تبریز با بیان اینکه کسانی که در روزهای گذشته از تبریز خارج شدند، بازگشت خود را به تاخیر بیاندازند، گفت: ورود و خروج در تبریز ممنوع است، کسانی که به هر دلیلی از شهر خارج شدند زمان بازگشت خود را چند روز به تاخیر بیاندازند چرا که امکان ورود به تبریز فراهم نیست؛ هم موجب ترافیک سنگین خواهند شد و هم اجازه ورود به داخل شهر داده نمی‌شود.

وی یادآور شد: مبادی ورودی و خروجی تمام روستاهای استان نیز بسته است، دهیاران و شوراهای روستایی به خوبی عمل کردند، آنچه در این میان مشهود است حضور ویژه بسیجیان برای کمک به مردم و مسئولان است. حضور بسیج در صحنه زبانزد است، هم بسیجیان سپاه کلانشهر تبریز و هم بسیج روستایی پابه پای نیروی انتظامی کمک حال ما بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز