خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری استان اعلام کرد:

۱۱۵ نقطه از راه‌های استان قزوین مسدود شده است

asdasd
کد خبر : ۸۹۳۴۴۲

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از هشتم فروردین تاکنون ۱۱۵ نقطه در مبادی ورودی و خروجی استان قزوین مسدود شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، جواد حق لطفی با اعلام این خبر گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی با تصمیم ستاد ملی مدیریت و جلوگیری از شیوع کرونا به منظور قطع زنجیره انتقال این ویروس با نظارت فرمانداران شهرستان‌ها و همکاری نیروی انتظامی از روز جمعه هشتم فروردین ماه آغاز شد و تا بیستم فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اضافه کرد: با اجرای این طرح تاکنون ۱۱۵ نقطه در مبادی ورودی و خروجی استان قزوین مسدود شده است.

وی اضافه کرد: بر اساس این طرح تلاش می‌شود با جلوگیری از ورود مسافران و افراد غیربومی و حذف تردد‌های غیرضروری از شیوع بیماری ویروس کووید ۱۹ جلوگیری شود.

به گفته او، با انسداد مبادی ورودی استان قزوین در این مدت تردد در تمام راه‌های این استان به طور قابل توجه و چشمگیری کاهش یافته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با قدردانی از مردمی که در این ایام با پرهیز از سفر در منازل خود ماندند از هموطنان خواست برای پیشگیری از گسترش ویروس کرونا همچنان از سفر غیر ضروری خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز