خبرگزاری کار ایران

قدردانی استاندار قزوین از مدیریت خوب در روز طبیعت

asdasd
کد خبر : ۸۹۳۴۴۰

استاندار قزوین شامگاه چهارشنبه با صدور پیامی از دست اندرکاران مدیریت خوب ۱۳ فروردین، روز طبیعت تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، در پیام هدایت الله جمالی پور چنین آمده است: لازم می‌دانم از زحمات خالصانه و بی شائبه همه معاونان، فرمانداران، بخشداران، شهرداران، دهیاران، مدیران، فرماندهان و عوامل نیروی انتظامی، فرماندهان و عوامل سپاه و فرماندهان و عوامل بسیج، فرماندهان و عوامل ارتش، مدیران و مجموعه عوامل هلال احمر، مجموعه مدیران و عوامل صدا و سیما، مجموعه خبرنگاران و اصحاب رسانه در مدیریت بسیار خوب امروز (۱۳فروردین ماه) تشکر و  قدردانی کنم.

با مدیریت و درایت همگی شما عزیزان و تدبیر نیروی انتظامی و کمک ارزشمند مردم فهیم استان امروز به خوبی و بدون هیچ حادثه و تجمعی سپری شد و از خداوند رحمان مسالت دارم شر این ویروس منحوس را از سر ملت ایران و جهان کوتاه کند.

امروز بوستان‌ها و تفرجگاه‌های شهر قزوین به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت خانواده‌ها از پذیرش شهروندان معذور بودند چون هرگونه تجمع و حضور آنها در فضاهای سبز و بوستان‌ها به گسترش بیشتر ویروس کرونا منجر می‌شد.

برخی از شهروندان قزوینی نیز امروز به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و ممنوعیت حضور در پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهر مراسم روز طبیعت را بر بام منازل خود سپری کردند.

تاکنون ۹۵۷ نفر در قزوین به ویروس کرونا مبتلا شده، ۶۳۱ نفر بهبود یافته و متاسفانه ۱۳۷ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز