خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استاندار خبرداد:

79 واحد صنفی متخلف در استان قزوین پلمپ شدند

asdasd
کد خبر : ۸۹۳۴۳۹

معاون سیاسی استاندار قزوین گفت: ۷۹ واحد صنفی در قزوین با تخلف در طرح فاصله اجتماعی پلمب شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، منوچهر حبیبی گفت: از زمان شروع طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان، ۷۹ واحد صنفی به علت تخلف و بی‌توجهی به طرح که باهدف قطع زنجیره ویروس کرونا اجرایی شده بود، پلمب شدند.

معاون سیاسی استاندار قزوین افزود: همچنین در این مدت ۱۷ خودرو توقیف و برای ۴۶ خودروی دیگر نیز جریمه قانونی اعمال شده است.

وی اضافه کرد: ۱۴ تیم ناظر و کنترل کننده در ورودی‌های اصلی شهر و ۲۴ تیم دیگر نیز نقاط بین شهری مستقر شده است و به صورت مستمر روی تردد خودرو‌ها از نظر ابتلا به ویروس کرونا کنترل می‌کنند.

معاون سیاسی استاندار قزوین گفت: بر اساس اقدامات انجام شده از سوی تیم‌های کنترلی و مستقر ۲۵ هزار و ۶۰۰ نفر تحت پایش و غربالگری ویروس کرونا قرار گرفتند و در صورت نیاز افراد مشکوک به مراکز درمانی هدایت شدند.

حبیبی به کاهش ۸۲ درصدی مصرف سوخت در استان اشاره کرد و گفت: میزان مصرف سوخت روزانه در استان قزوین به ۵۴۵ هزار لیتر رسیده است که دلیل این کاهش تردد خودرو‌ها و همراهی مردم برای شکست ویروس کرونا است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خاطرنشان کرد: در خصوص واحد‌های توزیع کننده مواد غذایی و دارویی هیچ گونه تعطیلی صورت نگرفته  است و با ذخایری که انجام شده جای هیچ نگرانی وجود ندارد که امیدواریم شهروندان استان همچنان همکاری کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز