خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار خبر داد:

لزوم کنترل مضاعف بر نحوه عملکرد جایگاه های سوخت استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۹۳۳۸۹

معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: برای مقابله با کرونا باید شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان کنترل مضاعفی بر نحوه عملکرد جایگاه‌های سوخت داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علی فرخزاد با اعلام این خبر گفت: متاسفانه دستورالعملی که به جایگاه‌های سوختگیری ابلاغ شده به درستی انجام نمی‌گیرد و بسیاری از رانندگان علیرغم تاکید بر انجام سوختگیری توسط متصدیان پمپ بنزین‌ها، خود مبادرت به این کار می‌کنند.

معاون عمرانی استاندار قزوین افزود: لازم است شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان کنترل مضاعفی بر نحوه عملکرد این جایگاه‌ها داشته باشد تا از شیوع بیشتر ویروس کرونا جلوگیری شود.

وی در ادامه تاکید کرد: ادارات هم موظف هستند محیط داخل و ورودی اداره را ضدعفونی و فرمانداری‌ها هم به عنوان مرجع عالیه بر نحوه عملکرد ادارات در این خصوص نظارت کنند.

معاون عمرانی استاندار با اشاره به برگزاری رزمایش ضدعفونی شهر قزوین، گفت: دستگاه‌ها همکاری لازم را با این رزمایش داشته باشند و مواد ضدعفونی مورد نیاز نیز از طریق نیروگاه شهید رجایی و شهرداری قزوین تامین شود.

فرخزاد خاطرنشان کرد: اولویت ضدعفونی اماکن براساس نظر بهداشت محیط شهرستان‌ها به صورت روزانه تعیین و به بسیج و شهرداری اعلام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز