خبرگزاری کار ایران

رئیس دادگستری بافت:

۶۲ درصد زندانیان بافت به مرخصی رفته اند/ بند نسوان تعطیل شده است

asdasd
کد خبر : ۸۹۳۳۲۶

رئیس دادگستری شهرستان بافت گفت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حسب بخشنامه ریاست قوه قضاییه؛ به ۶۲ درصد زندانیان مرخصی اعطا شده است.

به گزارش ایلنا، سجاد علیدادی سلیمانی صبح امروز در بازدید بندهای مختلف زندان شهرستان بافت به همراه فرماندار و سایر اعضای شورای تامین شهرستان گفت: در حال حاضر بند نسوان زندان بافت تعطیل شده است و حتی یک مورد خانم نیز در زندان به سر نمی برد.

وی با اشاره به اینکه تمامی زندانیان بافت در سلامت کامل به سر می برند، خاطر نشان کرد: با هماهنگی بعمل آمده با مرکز بهداشت و درمان شهرستان به صورت مستمر کارشناسان بهداشتی در زندان حاضر می شوند و ضمن آگاه سازی زندانیان به وضعیت سلامت زندانیان رسیدگی می کنند.

علیدادی سلیمانی به زیرساخت های خوب الکترونیکی در دستگاه قضایی استان اشاره کرد و افزود: مقرر شده است تا پایان ویروس کرونا هیچ زندانی از زندان به مراجع قضایی اعزام نشود و دادگاه‌ها به صورت ویدیوکنفرانس برگزار شوند.

این مقام قضایی با تاکید بر اینکه هیچ جای نگرانی برای زندانیان و خانواده های آنها وجود ندارد و فعلا مرخصی زندانیان تا پایان فرودین ماه تمدید خواهد شد بیان کرد: بخش های مختلف زندان به صورت مستمر ضدعفونی می شود و به میزان لازم ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده در اختیار زندانیان و پرسنل زندان قرار داده شده است و تاپایان شیوع این ویروس منحوس ملاقات های حضوری زندانیان لغو شده است .

رئیس دادگستری شهرستان بافت گفت: در صورت ورود زندانی جدید وی به مدت ۱۴روز در یک محل جداگانه در قرنطینه نگهداری خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز