خبرگزاری کار ایران

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا استان:

خبر ابتلا استاندار کرمانشاه به ویروس کرونا تکذیب شد

asdasd
کد خبر : ۸۹۳۳۱۷

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا استان کرمانشاه خبر ابتلا هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه به ویروس کرونا را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مسعود بهرام نژاد گفت: صبح امروز یکی از رسانه‌های محلی در اقدامی به دور از اخلاق، خبری مبنی بر ابتلاء استاندار کرمانشاه به بیماری کرونا را منتشر کرد که منجر به نگرانی خانواده بازوند و همکاران در استانداری شد.

وی گفت: در خبر یاد شده، یک روایت کذب نیز برای توجیه مطلب عنوان شده است که به جزء بی اخلاقی هیچ توصیف دیگری نمی‌توان برای آن به کار برد.

بهرام نژاد گفت: در شرایط بحرانی کنونی انتشار سریع چنین خبر‌هایی علاوه بر اینکه می‌تواند منجر به ایجاد نگرانی و تشویش اذهان عمومی شود، آسیب‌های بسیاری نیز به همراه خواهد داشت.

وحید خسروی مدیرکل روابط عمومی استاندار کرمانشاه ضمن محکوم کردن انتشار چنین خبر‌های دروغی گفت: انتشار چنین خبر‌هایی منجر به تشویش اذهان عمومی خواهد شد.

روابط عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه خبر ابتلای استاندار کرمانشاه به کرونا را کذب داست و افزود: بازوند هیچگونه مراجعه برای انجام تست به مراکز درمانی و بهداشتی نداشته و هیچ علامت بیماری یا کسالت مرتبط با کرونا ندارد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز