خبرگزاری کار ایران

با شیوع کرونا صورت گرفت؛

روز طبیعت در استان سمنان و اعمال محدودیت‌های جدید

asdasd
کد خبر : ۸۹۳۳۰۴

بهار امسال و روز طبیعت با سالهای گذشته متفاوت بوده و هر چند، سالهای گذشته توصیه به رفتن در دامن طبیعت از سوی مسئولان مطرح می شد اما امسال کرونا همه مراکز تفریحی را تعطیل و مسئولان نیز در خانه ماندن را توصیه می کنند .

به گزارش خبرنگار ایلنا، در راستای حفظ سلامت شهروندان و به منظور پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا و اجرای دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا ویروس مبنی بر تعطیلی تمامی بوستانها و مراکز تفریحی و جلوگیری از تجمع مردم تا اطلاع ثانوی بسیاری از پارک‌های محله ای، مراکز تفریحی زیر مجموعه شهرداری دامغان، دیباج، امیریه و کلاته رودبار تعطیل و تردد در آنها ممنوع است .

همچنین شهردار کلاته خبر از تعطیلی منطقه تفریحی توریستی چشمه علی دامغان داد و گفت : مجموعه توریستی چشمه علی دامغان تا پایان غلبه بر ویروس کرونا تعطیل است لذا از مسافران و مردم خواهش می‌کنم به اطراف رودخانه و سد شهید شاهچراغی مراجعه نکنند.

دهیاران بخش مرکزی دامغان نیز با صدور اطلاعیه های جداگانه ای اعلام کردند از پذیرش مسافر در اطراف روستاها و مناطق تفریحی جلوگیری می کنند و ورودی روستاها تحت کنترل و افراد غیر بومی حق ورود ندارند .

مسئولان مرتبط شهرستان مهدیشهر در گفت وگو با ایلنا عنوان کردند: ورودی های سه شهر مهدیشهر، شهمیرزاد و درجزین از روز 12 فروردین به مدت 24 ساعت با محدودیت‌های جدی عبور و مرور همراه خواهد بود .

فرماندار میامی هم اعلام کرد: با توجه به گسترش ویروس کرونا و لزوم قطع طنجیره انتقال آن تمتمی مراکز تفریحی ، گردشگری و پارکهای جنگلی و بوستان‌های محلی در روز 13 فروردین تعطیل و با محدودیت عبور و مرور مواجه است .

دهیاری روستای قادر آباد دامغان هم اعلام کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و رعایت توصیه های بهداشتی ورودی تفرجگاه و زیارتگاه باباولی مسدود شده و حضور در این تفرجگاه ممنوع است .

همچنین مسئولان محلی گرمسار اعلام کردند : پارک ملی پروفسور کردوانی و سایر بوستان ها و مناطق تفریحی گرمسار تا اطلاع ثانوی تعطیل است و در صورت مشاهده توقف شهروندان در این مناطق طبق قانون برخورد خواهد شد .

موسوی فولادی دهیار روستای گردشگری فولاد محله هم خطاب به مسافران و شهروندان گفت: در راستای طرح فاصله گذاری اجتماعی و شکست ویروس کرونا از پذیرش مسافران و شهروندان با همکاری مردم و بسیج ممانعت بعمل می آید و از مردم تقاضا می کنیم جهت حفظ سلامت خود و سایر شهروندان روز 13 فروردین در خانه بمانند و به مناطق تفریحی سفر نکنند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز