خبرگزاری کار ایران

دادستان عمومی و انقلاب قلعه‌گنج:

عامل تیراندازی مرگبار در قلعه‌گنج بازداشت شد/ جنایت هولناک خواستگار کینه‌توز

asdasd
کد خبر : ۸۹۳۱۲۰

دادستان عمومی و انقلاب قلعه‌گنج از دستگیری عامل تیراندازی مرگبار در خردادماه سال گذشته در قلعه‌گنج که منجر به کشته شدن سه نفر و همچنین زخمی شدن 2 نفر از اعضای یک خانواده شده بود، خبر داد.

به گزارش ایلنا، سجاد افشارمنش اظهار داشت: قاتل در خرداد ماه سال گذشته پس از شنیدن درخواست منفی مبنی بر ازدواج و برخی اختلافات دیگر به صورت مسلحانه به خانه (همسر به اصطلاح آینده خود) حمله می‌کند و در یک اقدام هولناک پدر، مادر و عمه خانواده را به ضرب گلوله به قتل می‌رساند و دو نفر دیگر از اعضای خانواده مجروح می‌شوند.

دادستان عمومی و انقلاب قلعه‌گنج ادامه داد: پس از این حادثه بلافاصله قاتل که یک جوان متولد ۷۱ بوده از محل جرم متواری می‌شود و مصدومین به بیمارستان منتقل می‌شوند که فقط دختر و پسر خانواده از مرگ نجات می‌یابند.

وی افزود: بلافاصله پس از این حادثه هولناک دادستانی قلعه‌گنج به موضوع ورود کرد و دستورات قضایی لازم جهت شناسایی و دستگیری متهم صادر شد که متهم در چندین استان کشور از جمله کرمانشاه و هرمزگان متواری بود و در نهایت طی یکسری اقدامات فنی از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی عصر امروز در قلعه‌گنج بازداشت شد.

دادستان قلعه‌گنج گفت: در این رابطه پرونده‌ای در شعبه بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان تشکیل شده است و با قید فوریت به پرونده رسیدگی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز