خبرگزاری کار ایران

جانشین پلیس راهور یزد خبر داد:

ممنوعیت تردد خودروها در استان در ۱۳ فروردین/ جریمه ۵۰۰ هزار تومانی متخلفان

asdasd
کد خبر : ۸۹۳۱۰۹

جانشین پلیس راهور یزد گفت: پلیس راهور استان یزد در روز ۱۳ فروردین تمهیدات ویژه‌ای در نظر دارد و تردد خودروها در سراسر استان برای شهروندان از مقابل درب منازل ممنوع می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، سرهنگ عزیزالله دستوار در خصوص تمهیدات ویژه پلیس راهور یزد در روز ۱۳ فروردین اظهار داشت: تردد خودروها از ساعت ۵ بامداد الی ۲۴ روز سیزدهم فروردین ماه در سراسر استان از مقابل خانه برای شهروندان ممنوع خواهد بود.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح که در راستای تدابیر ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا و ضرورت محدودیت‌های جدی اجرا می شود، تردد شهروندان نیز به مناطق ییلاقی اطراف شهرها، تفرجگاه‌ها، بوستان‌ها و پارک‌ها ممنوع بوده و مسیرهای منتهی به این اماکن تفریحی مسدود می‌شود.

جانشین پلیس راهور یزد بیان داشت: پلیس راهور با حضور میدانی در سطح شهر و همچنین استفاده از ابزار هوشمند با خودروهای متخلف که تردد غیرضروری داشته باشند برخورد می کند.

وی ضمن درخواست از شهروندان فهیم و قانون‌مدار برای همکاری با پلیس گفت:هدف از اجرای این طرح جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و تامین سلامتی مردم عزیز است.

دستوار عنوان کرد: ترددهای ضروری و همچنین تردد خودروهای امدادی، پلیس، واحدهای خدماتی، بیماران خاص و افرادی که موظف به حضور در محل کار هستند با ارائه کارت شناسایی و یا مجوز تردد بلامانع است.

وی تاکید کرد: رانندگانی که نسبت به اجرای این طرح ضربتی بی‌توجه باشند ۵۰۰ هزار تومان اعمال قانون می‌شوند و خودروی آنها نیز به پارکینگ منتقل و یک ماه توقیف می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز