خبرگزاری کار ایران

شهردار انابد خبر داد:

مسدود شدن کلیه راه های ورودی شهر انابد بردسکن

asdasd
کد خبر : ۸۹۳۰۹۶

شهردار شهر انابد از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و مسدود کردن تمام ورودی‌های این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ابوالفضل رضایی از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی خبر داد و گفت: تمامی ورودی‌های شهر انابد مسدود شده است و خودروهای غیر بومی از کنار گذر دراین شهر به مسیر جاده انابد به طبس راهنمایی می شوند.

وی با بیان اینکه شهرداری امور اجرایی، نیروهای بسیجی، انتظامی و پایگاه مقاومت امام امام رضا(ع) را پشتیبانی می‌کنند، گفت: با همکاری نیروهایی مردمی، جوانان بسیجی و جوانان پایگاه شهید صادقی و هیات علی اصغری این شهر بطور مستمر سطح شهر ضد عفونی می شود.

وی افزود: مدیریت شهری انابد در راستای پیشگیری از ابتلای ویروس کرونا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.

وی گفت: تا پایان غلبه بر ویروس کرونا تمامی پارک ها و کمپ گردشگردی و پارک شهدای گمنام تعطیل است و از ورود و اتراق کلیه شهروندان و مسافرین جلوگیری بعمل می آید.

رضایی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری شهروندان ، خواست تا به قرنطینه خانگی خود ادامه دهند و تمام نکات بهداشت فردی را رعایت و از حضور در اماکن عمومی و اجتماعات خودداری و از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند و همچنین از مردم خواست با نزدیک شدن به ۱۳ فروردین روز طبیعت جهت سلامتی خود و عدم ابتلا به این ویروس در منازل خود بمانند.

وی خسارت سیل به ابنیه شهری را یاد آور شد و افزود: میزان خسارات وارد در دست بررسی است و اعلام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز