خبرگزاری کار ایران

دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار می‌کند؛

پویش مشارکت‌های مردمی به منظور حمایت از بیماران مبتلا به کرونا

asdasd
کد خبر : ۸۹۳۰۷۸

دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به منظور تأمین برخی از تجهیزات مورد نیاز برای درمان بیماران مبتلا به کرونا پویشی را تحت عنوان "پویش مشارکت‌های مردمی" برای جمع آوری کمک‌های مردمی راه اندازی کرده است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در راستای برگزاری پویش مشارکت های مردمی العام کرده است: در ادامه همراهی مردم استان اصفهان با دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از محل منابع کمک خیرین و مساعدت بازرگانان، اصناف و صنایع استان اصفهان اقلام مورد نیاز مراکز بهداشتی درمانی مورد استفاده درمان بیماران کرونا به ارزش دو میلیارد تومان خریداری و در اختیار بیمارستان‌های استان اصفهان قرار گرفت.

امور خیرین، سمن ها و مشارکت های اجتماعی این دانشگاه اعلام کرد: در راستای توسعه ضروری کیفی و کمی خدمات خود نیاز به امکانات زیر دارد که از هموطنان خصوصاً مردم نیک اندیش استان اصفهان انتظار عنایت بیشتر دارد.

ونتیلاتور ۳۰ عدد (هر دستگاه ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیون تومان)

تشک مواج ۳۰ عدد (هرعدد ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان)

پمپ ضد آمبولی ۵۰ عدد (هر دستگاه ۱۰ میلیون)

تخت آی سی یو ۵۰ عدد (هر تخت ۱۵ میلیون)

دستگاه بای پپ ۲۰ عدد (۲۰ تا ۵۰ میلیون)

دستگاه پلاسما ۳ عدد (هرعدد ۵۰۰ میلیون تا۱میلیارد)

عزیزانی که به هر میزانی تمایل به کمک و همراهی را دارند به شماره: 5894637000089810 نزد بانک رفاه کارگران شعبه دانشگاه علوم پزشکی حساب هدایای خیرین و مشارکتهای اجتماعی و شماره حساب ۳۴۹۸۱۳۶۶ با شناسه واریز ۲۲۲۷۱۳۳۴۹۸۱۳۶۶۰۸۸ بنام هدایای مردمی دانشگاه علومی پزشکی اصفهان و به شماره شبا  lR150130100000000034981366  واریز نمایند.

بدیهی است عزیزانی که تمایل دارند؛ گواهی لازم برای سازمان مالیاتی کشور به عنوان هزینه سال مالی آنان صادر می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز