خبرگزاری کار ایران

در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی انجام شد ؛

توقیف 376 دستگاه خودرو ی متخلف در کرمانشاه /ممنوعیت تردد خودروهای غیربومی در شهر

asdasd
کد خبر : ۸۹۳۰۵۵

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از اجرای موفقیت آمیز طرح فاصله گذاری اجتماعی با موضوع ممنوعیت تردد خودروهای غیربومی و عدم خروج خودروهای بومی از شهر خبر داد و گفت: در این طرح که از هشتم فروردین اجرایی شده تاکنون 376 دستگاه خودروی متخلف توقیف و اعمال قانون شده اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا ازکرمانشاه ،سردارعلی اکبر جاویدان اظهار داشت: در طرح فاصله گذاری اجتماعی، پلیس راه نسبت به توقیف 16 دستگاه خودرو و اعمال قانون برای 172 خودروی دیگر و پلیس راهور نیز نسبت به اعمال قانون و توقیف 188 دستگاه خودرو اقدام کرده اند.

وی تصریح کرد: همچنین در راستای اجرای این طرح 880 دستگاه خودرو نیز توسط ماموران پلیس راه استان به شهر محل اقامت خود عودت داده شده اند.

سردار جاویدان تصریح کرد: طرح فاصله گذاری اجتماعی در 31 نقطه استان با حضور پرتعداد ماموران انتظامی، پلیس راه و راهور در حال اجراست و خودروهای متخلف مبلغ 5 میلیون ریال جریمه و یک ماه توقیف می شوند.

اجرای طرح و اعمال محدودیت به منظور پیشگیری از شیوع کروناست.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین با تاکید بر اینکه اجرای این طرح ها و اعمال محدودیت رفت و آمد تنها به منظور پیشگیری از شیوع بیشتر کرونا انجام می شود، گفت: مردم همواره به پلیس اعتماد و با ماموران انتظامی همکاری بسیار خوبی داشته اند.

وی گفت: حضور شبانه روزی ماموران پلیس در جاده و خیابان ها و ممانعت از تردد شهروندان در تفرجگاه ها فقط به خاطر حفظ سلامتی آنها و پیشگیری از شیوع کروناست تا ان شاءالله با همکاری خوب مردم و تلاش های صورت گرفته توسط مسئولان این بیماری از کشور رخت بربندد.

ممنوعیت حضور در تفرجگاه ها و مراکز گردشگری

رئیس پلیس استان کرمانشاه در ادامه از ممنوعیت حضور شهروندان در کلیه تفرجگاه ها، پارک ها و بوستان ها و مراکز تاریخی و تفریحی طی روزهای 12 و 13 فروردین خبر داد و گفت: این ممنوعیت در راستای پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا و در راستای حفظ سلامتی خود مردم انجام می شود.

سردار جاویدان با اشاره به مسدود سازی ورودی پارک ها و اماکن تفریحی استان، این کار را مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام و با لازم الاجرا دانستن آن، گفت: طبق این مصوبه به صورت جدی از تردد و توقف خودروها نیز جلوگیری به عمل خواهد آمد.

وی تصریح کرد: افرادی که از این مصوبه که در حکم قانون است سرپیچی کنند حتما با برخورد قانونی پلیس روبرو شده و خودروهای متخلف نیز توسط پلیس راهور جریمه و اعمال قانون خواهند شد.

کاهش 50 درصدی ترددهای جاده ای در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش به کاهش حدود 50 درصدی ترددهای جاده ای در کرمانشاه از زمان آغاز طرح ویژه نوروزی (27 اسفند تا 12 فروردین) و در عین حال کاهش 31 درصدی سوانح فوتی، جرحی و خسارتی خبر داد.

سردار جاویدان ادامه داد: در مدت زمان یاد شده 4 نفر در جاده های استان کرمانشاه بر اثر سوانح رانندگی جان خود را از دست داده و 78 نفر نیز مصدوم شده اند که به ترتیب نسبت به مدت مشابه سال قبل به ترتیب 69 و 43 درصد کاهش نشان می دهد.

وی در پایان و با اشاره به کاهش 20 درصدی سوانح خسارتی، گفت: در حالی که سال گذشته 127 فقره تصادف به وقوع پیوست امسال این رقم به 102 فقره رسید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز