خبرگزاری کار ایران

با انتشار پیامی صورت گرفت؛

تسلیت استاندار البرز در پی درگذشت پدر بزرگوار شهیدان فهمیده

asdasd
کد خبر : ۸۹۳۰۵۲

استاندار البرز با صدور پیامی، درگذشت پدر بزرگوار شهیدان فهمیده را به مردم ایران اسلامی و بویژه خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی، درگذشت پدر بزرگوار شهیدان فهمیده را به مردم ایران اسلامی و بویژه خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إنّا لله وإنّا إلیهِ رَاجعُون

درگذشت پدر بزرگوار شهیدان فهمیده، مرحوم «محمدتقی فهمیده» که از اسوه های پر افتخار صبر و ایثار و از دلدادگان مکتب سیدالشهداء(ع) بود، موجب تألم و تأثر گردید.

مشیت و اراده خداوند متعال بر این بود که در دوازدهم فروردین روز جمهوری اسلامی ، پدری دلسوز از تبار ایثارگران ایران اسلامی پس از عمری تلاش و تربیت فرزندان گرانقدری چون شهیدان، "داوود" و "حسین" فهمیده که نام و آوازه‌ آنها در سپهر دفاع از خاک و ناموس  و فرهنگ متعالی انقلاب اسلامی همچنان درخشان است، آسمانی شود.

رجاء واثق دارم که اخلاص و ایمان راسخ آن مرد بزرگ و همچنین مادر آن بزرگ مردان که کمتر از یک ماه پیش دار فانی را وداع گفتند در طول حیات طیبه انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس، یاد و نامشان را در تبار عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) ماندگار خواهند کرد.

اینجانب با تسلیت فقدان آن مرد وارسته به خانواده مکرم ایشان، برای آن عزیز سفرکرده رحمت واسعه الهی و برای بازماندگانش صبر و شکیبایی را از درگاه خداوند سبحان مسألت دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز