خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه خبر داد:

طرح کاهش زنجیره انتقال کرونا تا ٢٠ فروردین تمدید شد

asdasd
کد خبر : ۸۹۳۰۱۵

استاندار کرمانشاه گفت: در جلسه ستاد ملی کرونا که امروز ( ١٢ فروردین) به صورت ویدئو کنفرانس و به ریاست دکتر روحانی برگزار شد؛ با تمدید طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تا ٢٠ فروردین موافقت شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، هوشنگ بازوند همکاری و مشارکت بسیار مطلوب و همراهی مناسب مردم فهیم و شریف کرمانشاه در هفته اول اجرای طرح یادآور شد و اظهار داشت: ضمن تشکر از همه مردم استان تقاضا دارم در این هفته نیز در خانه بمانند و به حفظ سلامت عمومی کمک کنند.

استاندار کرمانشاه به ضرورت مشارکت مردم برای جلوگیری از شیوع این بیماری اشاره کرد و گفت: تمامی دستورالعمل‌های طرح تا ٢٠ فروردین با همان جدیت و قاطعیت اجرا می‌شود و تحقق این مهم نیازمند همکاری اقشار مختلف مردم است.

بازوند کاهش تماس و زنجیره انتقال را یکی از راهبردهای اصلی برای پیشگیری و کنترل بیماری کرونا ذکر کرد و گفت: در اجرای این طرح با کاهش تماس، عدم برگزاری اجتماعات و حذف ترددهای غیر ضروری گام مهمی در کنترل بیماری برداشته خواهد شد.

وی افزود: بر اساس این طرح مدارس و دانشگاه ها تا پایان زمان طرح تعطیل است و ادارات دولتی حداکثر با یک سوم نیروهای اداری و به صورت شیفت بندی خدمات رسانی فعالیت خواهند کرد.

استاندار کرمانشاه با توجه به تعطیلی پارک ها، بوستان ها، تفرجگاه ها و اماکن گردشگری  از مردم تقاضا داریم با توجه به اعلام ممنوعیت حضور و استقرار حتی در اماکن طبیعی در روز ١٣بدر در خانه بمانند و با بیرون رفتن کرونا را با زندگی خودشان گره نزنند. 

 بازوند ادامه داد: اصناف و مشاغل مشمول مقررات این طرح در قالب گروه بندی سه گانه که باید کاملاً فعال و تعطیل و یا تحت شرایط خاصی فعالیت کنند نیز تا ٢٠ فروردین همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز