خبرگزاری کار ایران

مظفری اعلام کرد:

بیماران مبتلا به کرونا نگران هزینه‌های درمانی خود نباشند

asdasd
کد خبر : ۸۹۳۰۰۶

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه با اشاره به اینکه پرداخت هزینه های درمانی بیمه‌شدگان مبتلا به کرونا طبق تعرفه‌های مصوب دولتی است، گفت: ۷۰ درصد هزینه‌های بخش سرپایی و ۹۰ درصد بخش بستری در تعهد پرداخت بیمه سلامت است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه کیومرث مظفری مدیر کل بیمه سلامت استان کرمانشاه افزود: بیمه شدگان بیمه سلامت که به کرونا مبتلا و در مراکز درمانی بستری شوند دغدغه ای از بابت هزینه‌های درمانی خود نداشته باشند.

وی اظهار داشت: مرکز پاسخگویی ۲۴ ساعته ۱۶۶۶ به منظور تریاژ و راهنمایی هموطنان در خصوص کرونا فعال شده که هدف از آن کاهش مراجعات هموطنان به مراکز درمانی است، چرا که مراجعه بیش از حد به مراکز درمانی خود باعث شیوع این بیماری می شود.

مظفری با بیان اینکه استقرار نظام الکترونیک شامل نسخه نویسی الکترونیک، اسناد بستری بیمارستانی و ارجاع الکترونیک روستایی به زودی اجرایی می شود گفت: بر این اساس پیش زمینه حذف فیزیکی دفترچه های درمان از ابتدای تیر ماه امسال فراهم شده است.

وی در خصوص بیمه شدگان روستایی که ۶۰ درصد بیمه سلامت را شامل می شوند نیز گفت: بالغ بر ۸۵ درصد مطالبات مراکز بهداشتی درمانی روستایی نیز تا اسفند ماه سال ۹۸ پرداخت شده است که این موضوع تاثیر قابل توجهی در ایجاد آرامش تامین مالی این مراکز داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز