خبرگزاری کار ایران

خادم به ایلنا خبر داد:

ورودی پارک‌ها و ساحل بندر عباس در روز سیزده به در مسدود است

asdasd
کد خبر : ۸۹۲۹۷۶

سرپرست سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندر عباس، گفت: پیرو تاکیدات ستاد ملی مبارزه با کرونا، برای جلوگیری از تجمعات افراد در روز سیزده به در، پارک ها و سواحل شهر تعطیل است.

مصطفی خادم، در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای جلوگیری از تجمعات، اظهار کرد: طبق مصوبه ادارات کل، در ابتدای سال 99 برای جلوگیری از مسافرت‌های نوروزی، پارک‌های جنگلی و بسیاری از پارک‌های تفریحی که دارای خدمات بودند، این خدمات برداشته شد.

سرپرست سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری با تاکید بر اقدامات صورت گرفته، تصریح کرد: در روزهای اخیر پیرو دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا، برای جلوگیری از تجمعات افراد در روز سیزده به در، تصمیم به تعطیلی پارک ها گرفتیم تا بتوانیم در مبارزه با این بیماری اقدام جدی انجام دهیم.

خادم افزود: مسیرهای منتهی به پارک‌های ساحلی، پارک های جنگلی و هر مکانی که امکان تجمع در آن وجود دارد بسته شده است چرا که برای مبارزه با این بیماری لازم است فاصله گذاری مناسب صورت بگیرد؛ همچنین از آغاز شیوع این بیماری تمام سطوح پارک ها، وسایل بازی به صورت مستمر توسط نیروهای سازمان سیما و منظر ضدعفونی می شود.

وی با بیان زمان پایان این محدودیت، عنوان کرد: زمان دقیقی برای پایان این محدودیت اعلام نشده و تا اطلاع ثانوی پارک ها و مسیرهای منتهی به ساحل برای حفظ سلامت شهروندان بسته خواهد ماند.

سرپرست سازمان سیما منظر و فضای سبز در پایان، گفت: مردم تا کنون به خوبی به مبارزه با این بیماری پرداخته اند و این موضوع موجب شده تا این بیماری کنترل شود و برای رفع کامل خطر این ویروس لازم است که زنجیره انتقال این بیماری قطع شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز