خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

البرز در وضعیت قرمز و حاد شیوع کرونا قرار نگرفت/ تعطیلی‌تمامی پارک‌ها و تفرجگاه‌های البرز در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین

asdasd
کد خبر : ۸۹۲۹۶۴

نماینده عالی دولت در استان البرز با اشاره به اینکه مجموعه البرز بسیج شدند و کمک کردند که اهداف ستاد استانی مقابله با کرونا محقق و اجرایی شود، گفت: اکنون شیب شیوع کرونا در البرز ملایم است و با اقداماتی که صورت گرفت، این استان علیرغم استان های همجوار به لطف خدا و همراهی مردم در وضعیت قرمز شیوع قرار نگرفت.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی در حاشیه ستاد ملی مقابله با کرونا که روز سه‌شنبه به ریاست دکتر روحانی رئیس‌جمهور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، ضمن تبریک ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران، افزود: تمامی تیم ها و کمیته هایی که برای انجام ماموریت های ستاد استانی مقابله با کرونا، بسیج شدند تا اقدامات لازم در زمان خود انجام شود.

وی با بیان اینکه تخت های بیمارستانی، داروها و تجهیزات مورد نیاز برای مقابله با کرونا، تامین شد، ادامه داد: بیمارستان های ۱۷ گانه در البرز کار آموزش به پرسنل برای ارائه خدمات به بیماران مبتلا به کرونا را آغاز کردند.

شهبازی گفت: در البرز برنامه ریزی شد که بیش از هزار تخت بیمارستانی برای مداوای بیماران در سطح استان آماده شود.

وی افزود: مردم و بویژه اصناف کمک کردند که استان البرز بعنوان استانی که مردم آن همراه هستند و به سلامتی خود اهمیت می دهند، معروف شد.

استاندار البرز اضافه کرد: علی رغم مشکلات و موانع معیشتی و اقتصادی و اینکه در ماه پایانی سال کسبه و صنوف با معضلاتی مواجه شدند، داوطلبانه پای کار آمدند و حتی اصناف البرز بعنوان خیر وارد میدان شدند و برای تامین تجهیزات بیمارستانی کمک رسان بودند.

وی با قدردانی از تولیدکنندگان که برای تامین مواد ضدعفونی کننده و بهداشتی وارد عمل شدند، گفت: همچنین از شوراهای اسلامی شهر و روستا، شهرداری ها، سازمان های مردم نهاد و اصحاب رسانه و صاحبان قلم که در این ایام اسباب کمک به مردم شدند، کمال تشکر را دارم.

وی  با بیان اینکه خدارا شاکرم که مردم استان البرز، مردمی فرهیخته و آگاه هستند چراکه در این شرایط به سلامت خود و جامعه اهمیت دادند، عنوان کرد: اکنون نیز جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا به ریاست رییس جمهور محترم و اعضای ستاد و استانداران به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

استاندار البرز گفت: روز گذشته نیز جلسه ای به ریاست وزیر محترم کشور و استانداران به صورت ویدئو کنفرانس در خصوص مقابله با کرونا برگزار شد.

وی با اشاره به جلسات منظم و مکرر ستاد استانی مقابله با کرونا در البرز، افزود: تمامی اعضای ستاد استانی با مسئولان متناظر ملی به شکل مستمر ارتباط دارند.

شهبازی ادامه داد: اکنون نیز در حال اجرای طرح ملی فاصله گذاری اجتماعی هستیم که اثربخشی بسیار خوبی نیز داشته است.

وی گفت: در راستای اجرای این طرح تمامی دستگاه های مربوطه همراهی لازم را داشتند و بویژه از بسیج و سپاه پاسداران البرز بسیار سپاسگزارم که با جان فشانی در اجرای این طرح در ۲۷ نقطه استان همراهی کردند.

استاندار البرز گفت: همچنین کادر بهداشت و درمان، بیمارستان های بخش خصوصی پای کار آمدند و همه با هم کمک کردند که البرز در وضعیت بحرانی و حاد قرار نگیرد.

وی افزود: امروز و فردا (۱۲ و ۱۳) فروردین تمامی تفرجگاه ها، بوستان ها و پارک های استان تعطیل شدند و پذیرای هیچ مهمانی از هیچ کجای کشور نخواهیم بود.

شهبازی با بیان اینکه جاده کرج چالوس نیز بجهت ریزش کوه از امروز صبح برای حفظ سلامت و ایمنی مردم، مسدود شد، افزود: تمامی تدابیر لازم اندیشیده شده تا از این پیک بیماری نیز با پشتیبانی مردم خارج شویم.

وی گفت: از همت والای فرمانداران، شهرداران، بخشداران و دهیاران استان کمال قدردانی را دارم که شخصا پای کار هستند تا سلامت به جامعه بازگردد و بتوانیم با قدرت بیشتری در مسیر شعار سال با عنوان جهش تولید حرکت کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز