خبرگزاری کار ایران

فرماندار تبریز خبرداد:

اعمال محدودیت ترافیکی روزهای پایانی تعطیلات نوروزی در تبریز/ تمامی پارک‌ها، تفرجگاه‌ها و مراکز تفریحی تعطیل است

asdasd
کد خبر : ۸۹۲۸۴۶

فرماندار تبریز گفت: در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین در سطح شهر تبریز محدودیت‌های شدید ترافیکی اعمال می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بهروز مهدوی با اعلام این مطلب اظهار کرد: تمامی نقاط فرعی و اصلی در ۱۲ نقطه ورودی تبریز با حضور عوامل راهنمایی و رانندگی، هلال احمر ، نیروهای انتظامی کنترل می‌شود.

وی ادامه داد: تمامی پارک‌ها، تفرجگاه‌ها و مراکز تفریحی تعطیل بوده و در اطراف پارک‌ها نیز محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود؛ خودروهای پارک شده نیز با جرثقیل به پارکینگ انتقال خواهد یافت.

وی با بیان اینکه تمام پلاک‌های غیربومی که در سطح شهر تردد می‌کنند جریمه شده و از تردد آنها جلوگیری خواهد شد، افزود: ورودی‌های تمام روستاهای شهرستان در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین توسط دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها کنترل خواهد شد.

فرماندار تبریز با بیان این‌که در تامین اقلام مورد نیاز مردم مشکلی نداریم، گفت: فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای، نانوایی‌ها، قصابی‌ها، سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های لوازم بهداشتی با رعایت موارد بهداشتی باز بوده و خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی با تاکید بر این‌که مغازه‌های غیرضروری سطح شهر باید تعطیل باشند، افزود: در صورت مشاهده و دریافت گزارشات مردمی توسط تیم‌های بازرسی اتحادیه و تعزیرات، مغازه‌های متخلف جریمه شده و به مدت یک ماه نیز پلمب خواهند شد.

وی تاکید کرد: تمامی مناطقی که در سال‌های گذشته محل اطراق مردم در روز سیزده بدر بود، شناسایی شده و بسته خواهند بود.

مهدوی با بیان اینکه بیش از ۸۰ درصد جمعیت تبریز توصیه های اجتماعی برای مقابله با کرونا را رعایت می‌کنند، بیان کرد: در راستای مبارزه با ویروس کرونا از مردم درخواست می‌کنیم در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین در خانه‌های خود بمانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز