خبرگزاری کار ایران

استاندار یزد خبر داد:

جریمه 500 هزارتومانی برای 26 راننده متخلف/ استقرار 234 تیم کنترلی در مبادی ورودی و خروجی

asdasd
کد خبر : ۸۹۲۸۲۲

استاندار یزد با اشاره به اجرای موفق طرح فاصله‌گذاری اجتماعی از جریمه ۵۰۰ هزارتومانی مالکان 26 خودرو در روز 11 فروردین خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، محمدعلی طالبی با انتشار گزارشی از روند اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی اظهار داشت: با تشکیل تیم های کنترلی در اجرای طرح ملی فاصله‌گذاری اجتماعی، محدودیت‌های ترافیکی را در مبادی ورودی و خروجی همچنین در خیابان‌های اصلی و فرعی شهر اعمال شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به ابلاغیه‌های قبلی به رانندگان غیربومی و ممانعت از ورود خودروها، گشت‌های فعال مشترک راهور در داخل شهر نیز خودروهای غیربومی را شناسایی و اعمال قانون می‌کنند.

استاندار یزد با اشاره به صدور جریمه 500 هزارتومانی برای 26 خودرو در روز 11 فروردین گفت: این رویه همچنان با جدیت در دستور کار قرار دارد و تا پایان طرح نیز ادامه خواهد داشت.

طالبی با اشاره به اقدامات انجام شده برای کنترل و نظارت بر مبادی ورودی و خروجی استان یزد اظهار داشت: در همین راستا در ۲۳۴ نقطه استان تیم‌هایی برای کنترل ورودی و خروجی شهرها و روستاها مستقر شده‌اند.

استاندار یزد با اشاره به همکاری همه دستگاه‌ها، سازمان‌ها و اقشار مختلف مردم برای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، افزود: با همکاری‌های صورت گرفته و با برنامه ریزی های انجام شده، شاهد روند خوبی برای اجرای این طرح هستیم.

وی با بیان اینکه هزار نیروی مستقر در نقاط کنترلی استان به صورت 3 شیفت فعال هستند عنوان کرد: همچنین در روز 11 فروردین برای دو خودرو دستور توقیف صادر شده و 16 واحد متخلف صنفی پلمپ شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز