خبرگزاری کار ایران

مدیرکل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان:

اتراق مردم در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها ممنوع است

asdasd
کد خبر : ۸۹۲۷۱۶

مدیرکل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان، با اشاره به افزایش حجم آب رودخانه های استان زنجان از مردم خواست به دلیل احتمال وقوع سیلاب در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها اتراق نکنند.

به گزارش ایلنا از زنجان، خلیل اقاجانلو،  در جمع خبرنگاران با اشاره به هشدارهای هواشناسی در خصوص بارش شدید باران در سطح استان و امکان سیلابی شدن مسیل ها و همچنین احتمال طغیان رودخانه ها، از مردم خواست تا در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها اتراق نکنند.

مدیرکل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان، افزود: در روزهای پربارش رودخانه های استان از افزایش حجم آب برخوردار شده و مردم و گردشگران نباید به محدوده این مکان ها ورود کنند.

مدیرکل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان همچنین به منظور پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی، توقف نکردن در حاشیه رودخانه ها را ضروری برشمرد و تاکید کرد: شهروندان در این روزها در خانه بمانند و از تردد در بیرون خود داری کنند.

وی با اشاره به تعطیلی پارک های جنگلی در روز طبیعت افزود: از کلیه شهروندان درخواست داریم از مسافرت های خود به دامان طبیعت جدا پرهیز نموده و از هر گونه تجمع انسانی در محیط های اشاره شده خودداری کنند.

آقاجانلو تصریح کرد: تمهیدات لازم برای جلوگیری از حضور مردم در طبیعت اندیشیده شده و بر اساس تأکید ستاد ملی مبارزه با کرونا برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، بسته شدن درب بوستان ها و پارک های جنگلی نه تنها در استان زنجان بلکه به صورت سراسری در تمام استان ها کشور انجام می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز