خبرگزاری کار ایران

برگزاری ششمین جشنواره فیلم و عکس بشردوستی توسط هلال احمر استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۸۹۲۷۱۵

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان زنجان ، گفت: هلال احمر به منظور ثبت و انتشار رویدادها، خدمات بشردوستانه و امدادی ششمین جشنواره فیلم و عکس بشردوستی را برگزار می کند.

به گزارش ایلنا از زنجان ، فاطمه جمشیدی، در جمع خبرنگاران افزود: معاونت جوانان هلال احمر به منظور ایفای بخشی از مسئولیت بشردوستانه خود و نهادینه سازی اصول و اهداف جمعیت هلال احمر طرح ملی خدمات بشردوستانه را در فضای مجازی را  به صورت غیر حضوری اجرا می کند.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان زنجان ، از برگزاری ششمین جشنواره فیلم و عکس بشردوستی توسط هلال احمر خبرداد و اظهارداشت: این جشنواره به منظور ثبت و انتشار رویدادها، خدمات بشردوستانه و امدادی اعضای داوطلب، تبادل تجربیات و رفتارهای بشردوستانه خانواده ها و اقدامات ابتکاری هموطنان در دوره گذر از ویروس کرونا برگزار می شود.

وی، گفت: این جشنواره با رویکرد افزایش سازگاری و بهبود شرایط خانواده، همنوعان و ترویج فرهنگ همیاری، همدلی و همدردی برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا کووید19برگزار می شود.

جمشیدی موضوعات ششمین جشنواره ملی فیلم و عکس بشردوستی را، خدمات بشردوستانه و امدادی اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر به مردم در پایگاه های اطلاع رسانی، تب سنجی، غربالگری، مشاوره، توزیع اقلام بهداشتی و دیگر موارد برشمرد.

به گفته وی، ابتکارات بشردوستانه هموطنان در نحوه سازگاری و گذران مفید و موثر اوقات فراغت درخانه، مهارت های ایمنی و مراقبتی در دوره گذار از ویروس کرونا، رفتارهای نوعدوستانه برای افزایش ضریب تاب آوری، سطح ایمنی و سلامت همنوعان از دیگر موضوعات این جشنواره است.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: حمایت های روانی واجتماعی جهت بهبود سلامت روان اقشار آسیب پذیر اعم از مبتلایان، بهبود یافتگان و خانواده آنان، رویدادهای موثرطرح سحاب(اقدامات امدادی و بشردوستانه اکیپ های سیار در پیشگیری ازابتلا به بیماری کرونا)، آداب و آئین های بشردوستانه ایمن عید نوروز درمنازل و جلوه های ایثار، نیکوکاری و انسان دوستی اعم از رفتارهای داوطلبانه، عام المنفعه و بشردوستانه پزشکان، پرستاران، امدادگران، جوانان و سایر اقشار فداکار جامعه ازدیگر موضوعات ششمین جشنواره ملی فیلم و عکس بشردوستی است.

جمشیدی تاکید کرد: هموطنان و اعضای داوطلب در طول مدت برگزاری طرح ملی خدمات بشردوستانه از هم اکنون تا 15 اردیبهشت  می توانند عکس ها و فیلم های تهیه شده از فعالیت‌ها، اقدامات و رفتارهای بشردوستانه، عام المنفعه و امدادی را از طریق پست الکترونیک دبیرخانه جشنواره به نشانی bashardoosti99@gmail.com  بارگذاری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز