خبرگزاری کار ایران

پیش بینی صدور بیش از ۶۰ مجوز سرمایه گذاری گردشگری در استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۸۹۲۷۱۲

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان،از پیش‌بینی صدور بیش از ۶۰ مجوز سرمایه گذاری طی سال۹۹ خبرداد و گفت: میران سرمایه گذار در بخش گردشگری زنجان روبه رشد است.

به گزارش ایلنا از زنجان، به نقل از میراث فرهنگی استان زنجان،  امیر ارجمند، با بیان اینکه میزان سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه‌گذار در بخش گردشگری زنجان رو به رشد است، گفت: پیش بینی می‌شود که تعداد ۶۰ فقره مجوز از سوی این اداره کل در سال ۹۹ صادر خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان، افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در سال ۹۸ برای توسعه گردشگری، افزایش رو به رشد میزان سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه‌گذار در بخش گردشگری را داشتیم و با اشاره به نامگذاری سال جاری به جهش تولید نیز سیاست‌ها و راهبردهای سال گذشته را با محوریت جهش تولید در پیش گرفته و تمام ظرفیت‌های اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان و دستگاه‌های زیرمجموعه و مرتبط برای تحقق این شعار به میدان عمل خواهد آمد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری زنجان اضافه کرد: امیدواریم با همکاری و همراهی تمامی فعالان اقتصادی استان، صنعتگران و سرمایه گذاران بتوانیم در سال جهش تولید به سیاست‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری جامه عمل پوشانده و مسیر سرمایه‌گذاری ها را هموارتر کنیم تا بتوانیم گام‌های بلندی را برای ایجاد رونق سرمایه گذاری و اشتغال زایی در استان و کشور برداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز