خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان خبرداد ؛

اجرای طرح فاصله گذاری با قاطعیت تمام در استان زنجان/ انتقال بیش از 50 خودرو غیربومی به پارکینگ

asdasd
کد خبر : ۸۹۲۷۰۹

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان، با اشاره به اینکه طرح فاصله گذاری با قاطعیت تمام در استان زنجان اجرا می‌شود گفت: تا به امروز با اجرای این طرح بیش از 50 خودرو غیربومی به پارکینگ منتقل شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، علی اصغر شیر محمدی، با اشاره به اینکه این طرح به صورت 24 ساعته در سطح استان در حال برگزاری است اظهار کرد: هلال احمر زنجان نیز در اجرای این طرح همکاری بسیار خوبی دارند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان، تصریح کرد: پلیس در نقاط حساس شهر زنجان مستقر هستند و از تردد خودروهای غیربومی جلوگیری می‌کنند و خودروهای غیربومی که در سطح شهر تردد داشته باشند به پارکینگ انتقال می‌یابد و علاوه برآن 500 هزار تومان نیز جریمه می‌شوند.

وی،  با تاکید بر اینکه جلوی تردد بیش از 50 خودرو در زنجان گرفته شده و بعد از اعمال قانون به پارکینگ انتقال داده شدند بیان کرد: اگر خودروی غیربومی نسبت به ایست پلیس توجهی نکند به صورت سیستمی توقیف آنها ثبت شده و جریمه 500 هزار تومان نیز اعمال می‌شود.

وی در مورد اجرای محدودیت تردد در زنجان بیان کرد: محدودیت تردد در زنجان هم اجرا می‌شود و در حال حاضر مسیرهای منتهی به گاوازنگ مسدود شده و در برخی مناطق هم برای جلوگیری از تجمع مردم این طرح اعمال شده است.

شیرمحمدی عنوان کرد: تردد در تفرجگاهها ممنوع شده و محدودیت خروج از شهر نیز اعمال می شود و همچنین ورود خودروهای شهرستانهای دیگر به زنجان نیز کنترل می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه اجرای این طرح تا 20 فروردین ابلاغ شده است عنوان کرد: این طرح در روز 13 فروردین تشدید می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان با اشاره به اینکه پلیس با قاطعیت تمام این طرح را اجرا خواهد کرد تا انشالا زنجیره انتقال این بیماری تمام شود، افزود: قاطعیت ناجا بر این است که زنجیره افزایش و انتقال بیماری کرونا را قطع و ابتلا را به حداقل برساند و اجرای موفق این طرح مستلزم مشارکت، همدلی، همکاری و همراهی مردم است و در این راستا همگان باید مشارکت فعالانه ای باید داشته باشند.

وی با اشاره به شرایط خاص امسال در خصوص ماموریت روز طبیعت عنوان کرد: بنا بر اعلام ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا هرگونه تجمع ممنوع بوده و بنا بر این از ورود افراد به پارک ها و تفرجگاه‌ها جلوگیری خواهد شد و بهترین محل در روز طبیعت برای شکست ویروس کرونا این است که در خانه بمانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز