خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه:

بیرون رفتن در 13 بدر، یعنی گره زدن کرونا با زندگی

asdasd
کد خبر : ۸۹۲۶۱۴

استاندار کرمانشاه گفت: بیرون رفتن در 13 بدر به معنای گره زدن کرونا با زندگی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ،هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در جلسه ویدئوکنفرانس وزیر کشور با استانداران سراسر کشور ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص اجرای این طرح با رویکرد کاهش زنجیره انتقال کرونا ویروس اظهار کرد : سخت گیری و کنترل های فعلی برای حفظ سلامت مردم است.

بازوند استقبال و همراهی مردم کرمانشاه را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: این طرح به لحاظ اینکه مورد حمایت همه گروههای اجتماعی قرار گرفته، اثربخشی مناسبی را نیز در تصمیم گیری های خانواده ها داشته است.

وی افزود: تصمیم خانواده ها برای کنسل کردن سفرها به نوعی اقدامی پیشگیرانه برای کاهش و قطع زنجیره انتقال است و امیدواریم این روند همکاری و مشارکت مردمی استمرار داشته باشد.

 استاندار کرمانشاه همبستگی، همراهی و همدلی ایجاد شده در نتیجه این طرح را در سطح کشور مثبت ارزیابی کرد و گفت: علاوه بر شهرها مردم در سطح روستاها نیز به میدان آمده اند و برای پیشگیری و مقابله با بیماری از تمامی ظرفیت ها استفاده می کنند.

مقام ارشد استان در ادامه گزارشی از فعالیت صورت گرفته را تشریح کرد و تصریح کرد: در 23 محور استان کنترل و نظارت جدی برای عدم ورود خودروهای غیر بومی را داریم و 58 محور نیز مسدود شده که 480 نفر در سه شیفت وظیفه ی انجام وظایف را دارند.

استاندار کرمانشاه از پلمپ 141 واحد صنفی به دلیل عدم رعایت دستورالعمل ابلاغی خبر داد و گفت: در مدت زمان اجرای طرح تاکنون 228 خودرو جریمه، 144 توقیف و 7937 مورد نیز عودت در ورودی شهرها عودت داده شده است.

وی در ادامه کاهش 64 درصدی میزان کاهش تردد را از نتایج مثبت اجرای طرح ذکر کرد و بیان داشت: بر این اساس به طور متوسط 71 درصد نیز مصرف بنزین روزانه کاهش داشته است.

وی در خاتمه اجرای طرح ویژه ­ی 12 و 13 فروردین را برای ممنوعیت حضور مردم در بوستان ها، پارکها، تفرجگاه ها و مراکز تفریحی و گردشگری تشریح کرد و گفت: از صدا و سیما تقاضا داریم در این زمینه بسیار قوی ورود پیدا کند و اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در سطح گسترده ای انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز