خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه

مردم فهیم کرمانشاه 13 بدر را در خانه بمانند/ محدودیت های شدید برای جلوگیری از هرگونه تردد و تجمع اعمال می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۹۲۵۶۶

استاندار کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح ویژه 12 و 13 فروردین گفت: کلیه بوستان ها، پارکها و اماکن گردشگری و تفرجگاه های طبیعی تعطیل است و امکان تردد وجود ندارد؛ از مردم تقاضا دارم در خانه بمانند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه؛ هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت: بر اساس نقشه راه تدوین شده برای پیشگیری و کنترل این بیماری پیش بینی های لازم برای ارائه خدمات به بیماران احتمالی انجام شده و هیچگونه نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

بازوند افزود: بر این اساس ضمن آماده سازی 380 تخت در بیمارستانها، با همکاری نیروهای نظامی و انتظامی دو نقاهتگاه نیز ایجاد شده که برای کمک به انجام دقیق پروتکل و فرآیند درمان در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفته است.

مقام ارشد استان با بیان اینکه 86 درصد مردم در طرح غربالگری شرکت کرده اند، از اهتمام جدی مردم و مسوولین برای انجام اقدامات پیشگیرانه خبر داد و اذعان داشت: یکی از دلایل قرار گرفتن کرمانشاه در رتبه 26 کشور به لحاظ آمار مبتلایان نسبت به جمعیت، همکاری مردم فهیم استان و رعایت توصیه های بهداشتی است که امیدواریم این مهم در روزهای 12 و 13 فروردین نیز بر اساس بخشنامه و طرح ابلاغی استمرار داشته باشد.

وی گفت: اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی با رویکرد کاهش زنجیره انتقال کرونا ویروس در کرمانشاه مورد استقبال قرار گرفته و هم اکنون بازاریان و اصناف به صورت خودجوش وارد فعالیت شده و همکاری مناسبی برای تعطیلی امکان پرتردد داشته اند، همچنین با تعطیلی و محدود نمودن سفرهای بین شهری و حمل و نقل ریلی و هوایی شرایط در حال مدیریت است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز