خبرگزاری کار ایران

تداوم تعدیل ساعت کاری در شهرداری بندرعباس/ انجام کارهای اداری از طریق دورکاری

asdasd
کد خبر : ۸۹۲۴۴۴

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری بندرعباس از تداوم تعدیل ساعت کاری شهرداری به منظور پیشگیری و مقابله با بیماری ویروسی کرونا خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، محمد مهدی جهانبخش با اشاره به اقدامات ضد کرونایی صورت گرفته در حوزه نیروهای انسانی، اظهار کرد: در نخستین روزهای پس از تشکیل ستاد استانی پیشگیری و مقابله به بیماری ویروسی کرونا و همچنین تشکیل ستاد مشابه در شهرداری بندرعباس، اقدامات لازم در دستور کار قرار گرفت.

وی از کاهش ساعت کاری کارمندان شهرداری خبر داد و افزود: بر اساس پیشنهاد شورای معاونین شهرداری بندرعباس و مصوبه شورای اسلامی شهر، ساعت کاری مجموعه شهرداری از هشت صبح لغایت 13 در نظر گرفته شده و این تعدیل ساعت کاری همچنان نیز ادامه دارد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: شیفت‌بندی بانوان شاغل در شهرداری نیز در دستور کار قرار گرفت و بر این اساس، زیرساخت لازم جهت انجام دورکاری هر بخش با همکاری سازمان فاوا شهرداری فراهم شد.

جهانبخش با قدردانی از سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری بندرعباس در فراهم‌سازی شرایط دورکاری، خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیز جلسات عمومی شهرداری بندرعباس به صورت ویدیو کنفرانس برگزار می‌شود.

این مقام مسئول گفت: امورات اداری، نامه‌نگاری‌ها و پیگیری پرونده‌ها طبق روال گذشته به وسیله اتوماسیون اداری تحت وب توسط کارمندان بخش‌های مختلف در حال انجام است و حداقل نیروی انسانی در محل کار حاضر می‌شوند.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بخش کارگری، تصریح کرد: اواسط اسفندماه سال گذشته آموزش‌های لازم به کارگران بخش‌های تنظیف و فضای سبز داده شده و اقلام بهداشتی مورد نیاز نیز در اختیار آنها قرار گرفته است.

معاون شهرداری بندرعباس اظهار کرد: در همین ارتباط، تذکرات لازم به شرکت‌های پیمانکاری در خصوص جلوگیری از تجمع کارگران به دلایل مختلف مانند حضور و غیاب داده شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز